Jeg fik købt always trusseindlæg med parfume. Jeg bemærkede godt at der lugtede omkring de hylder hvor æskerne stod, men jeg troede at det var rengøringsmidlerne på den anden side af hylderne jeg kunne lugte:-(
Jeg har parfumeallergi og syntes faktisk at jeg havde nærlæst på æsken for at undgå parfume. Men så stod det åbenbart med små bogstaver nede i bunden af æsken.
Jeg opdagede først parfumen da jeg kom hjem og pakkede indkøbsposerne ud. Jeg besluttede mig for at prøve dem alligevel, nu når jeg havde købt dem og der trods alt stod noget med hudvenlig og testet osv. Og indrømmet, så var jeg da også lidt ærgerlig ved tanken om at skulle smide dem ud - penge ud af vinduet 
Men for søren hvor det kløede og hvor jeg bandede always langt væk for ikke at mærke æskerne så man TYDELIGT kan se at de indeholder parfume. At de overhovedet putter parfume i noget som hygiejneartikler er mig en gåde.
Jeg bruger parfumefrit i alle produkter herhjemme og så får jeg sådan noget skidt ind i huset alligevel. Hele mit skab hørmede af parfume.
Kunne være interessant at høre hvad producenten ville sige til denne tråd
Anmeld
Citér