Parfume "i" hygiejne bind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2015

loop

SDD skriver:

Her efter jeg har født er min menstraution også vævet betydeligt meget mere kraftig! Hverken tyk tampon(den der suger mest) og always natbind lang model kan holde mig tør i meget mere end halvanden time. Så tænke på lige at høre nærmere med "dine" bind.

hvilken en af "lady'erne" bruger du? Kan umiddelbart se at der er nogle forskellige.

Jeg tillader mig lige at give et input

Inden min sidste fødsel, undersøgte jeg hvilke store bind, der fandtes. Det korte af det lange var, at Tena sendte gratis vareprøver til mig, jeg kunne vælge mellem hele deres sortiment, og få 3 gratis prøver (med flere af hver slags). Super god service og ikke noget med at være tvunget til at købe efterfølgende, eller nyhedsmail. Hvis det stadig findes, kan jeg anbefale dette.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

Clisolka

CarinaSB skriver:

Jeg bløder ret kraftigt når jeg bløder og jeg bruger tena lady .. de er godt nok lidt dyrer .. men de holder mig " tæt " hele dagen :)

Det samme gør jeg, og det er de eneste der kan holde mig "tæt" de første par dage, når jeg bløder  Føler mig som en gammel k*lling, når jeg tænker på Tena, men what, de holder tæt 

Anmeld Citér

18. maj 2015

CarinaSB

SDD skriver:

Her efter jeg har født er min menstraution også vævet betydeligt meget mere kraftig! Hverken tyk tampon(den der suger mest) og always natbind lang model kan holde mig tør i meget mere end halvanden time. Så tænke på lige at høre nærmere med "dine" bind.

hvilken en af "lady'erne" bruger du? Kan umiddelbart se at der er nogle forskellige.

jeg bruger en mørke lilla med 6 dråber ( dem der indikere hvor meget de kan suge) :)

Anmeld Citér

18. maj 2015

B&J

StineW79 skriver:

Må se om ik jeg ka komme i netto så. 

Gad vide om de bliver ved med at ha begge slags så? For det ville jo bare være rart! X

Det håber jeg ellers skal jeg have fundet mig et andet mærke, for er ikke vild med det parfume 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Fru Hansen

Jeg fik købt always trusseindlæg med parfume. Jeg bemærkede godt at der lugtede omkring de hylder hvor æskerne stod, men jeg troede at det var rengøringsmidlerne på den anden side af hylderne jeg kunne lugte:-(

Jeg har parfumeallergi og syntes faktisk at jeg havde nærlæst på æsken for at undgå parfume. Men så stod det åbenbart med små bogstaver nede i bunden af æsken.

Jeg opdagede først parfumen da jeg kom hjem og pakkede indkøbsposerne ud. Jeg besluttede mig for at prøve dem alligevel, nu når jeg havde købt dem og der trods alt stod noget med hudvenlig og testet osv. Og indrømmet, så var jeg da også lidt ærgerlig ved tanken om at skulle smide dem ud - penge ud af vinduet

Men for søren hvor det kløede og hvor jeg bandede always langt væk for ikke at mærke æskerne så man TYDELIGT kan se at de indeholder parfume. At de overhovedet putter parfume i noget som hygiejneartikler er mig en gåde.

Jeg bruger parfumefrit i alle produkter herhjemme og så får jeg sådan noget skidt ind i huset alligevel. Hele mit skab hørmede af parfume.

Kunne være interessant at høre hvad producenten ville sige til denne tråd

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.