Parfume "i" hygiejne bind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2015

Købmagerkonen

StineW79 skriver:

Jeg har de sidste 20 år altid brugt always ultra Night bind og nu opdager jeg pludseligt at de er begyndt at lave dem med parfume i, og ved ik helt hva jeg ska mene om det.

Ved jo godt at dette ik er en ny opfindelelse, men faktisk er jeg lidt skeptisk omkring fornuften i at ens bind dufter af parfume.

Self er det da fint at de dufter godt, men hva med hensyn til udvikling af alergi osv. Tænker altså heller ik at det ka være helt sundt for huden og andre ting...

Hva tænker i omkring det at der er parfume i ens bind?? Vh stine

Det er også noget jeg lige har opdaget - og jeg tror desværre jeg dropper mærket nu hvor der er parfume i det. Jeg har ellers altid købt Always Ultra da jeg synes de er bedst/behageligst, men jeg vil prøve nogle nye bind af nu...

Jeg blev virkelig overrasket da jeg købte den sidste pakke og der begyndte at stinke af parfume så snart jeg havde åbnet pakken! Jeg forstår ikke hvad det laver i et bind

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2015

mch

StineW79 skriver:

Jeg har de sidste 20 år altid brugt always ultra Night bind og nu opdager jeg pludseligt at de er begyndt at lave dem med parfume i, og ved ik helt hva jeg ska mene om det.

Ved jo godt at dette ik er en ny opfindelelse, men faktisk er jeg lidt skeptisk omkring fornuften i at ens bind dufter af parfume.

Self er det da fint at de dufter godt, men hva med hensyn til udvikling af alergi osv. Tænker altså heller ik at det ka være helt sundt for huden og andre ting...

Hva tænker i omkring det at der er parfume i ens bind?? Vh stine

Jeg er ret sikker på jeg for noget tid siden læste en artikel om det, hvor der stod at de troede det var i så store mængder parfume at man frygtede folk ville udvikle overfølsomhed overfor parfume men at det vist ikke var noget de havde beviser for endnu, men kan ikke finde artiklen nu. 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Carina:-)

Jeg ville skifte mærke,jeg ville heller aldrig købe bleer med parfume i og forstår slet ikke at producenten åbenbart synes der er et behov for at putte parfume i noget der skal være tæt på kvinders underliv. 

Anmeld Citér

17. maj 2015

fo82

Pikku Myy skriver:

Jeg lugter ikke dårligt når jeg har menstruation!! Det kan godt være jeg lugter lidt anderledes, men det er hvert fald ikke noget der skal maskeres med parfume. Hvad er det for noget? Fisseparfume?? Aldrig i livet!

Jeg har et lager af Allways, men hvis jeg ikke kan finde dem uden parfume når den tid kommer, skifter jeg mærke. Basta!

Fisseparfume???? Åååååh hahahahaha 

det næste må så være at det spiller en melodi når det skal skiftes ala sejle op ad åen 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Benjamins'mor

Jeg brugte også altid de bind, men jeg har parfume allergi og var nødt til at skifte til andet mærke da jeg fik udslæt af at bruge dem til sidst. 

Så jeg synes bestemt ikke det er en god ide. 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
StineW79 skriver:

Det er lidt øv, for jeg bruger kun natbindene.

Har prøvet remas natbind. De minder rigtig meget om always. Måske dem fra rema ska prøves igen! Vh stine

Det gør jeg også.

jeg tror bare jeg bliver ved dem hvis jeg ikke oplever problemer med dem Håber du kan bruge temas

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
FruStolpe skriver:

Det er ikke noget som kan få mig op af stolen. Jeg synes der er så mange andre ting som er meget værre. 

Så jeg fortsætter med at bruge dem, og synes faktisk det er rart med en frisk duft 

Må indrømme at jeg ik syntes at det dufter helt vildt godt det de putter på.

Tænker bare at det er et meget følsomt område og feks ku jeg da aldrig drømme om at bruge bleer til min børn med parfume. Vh stine

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

Manna skriver:

jeg kan stadig finde dem uden parfume. Håber da de bliver ved m at producere dem uden parfume.

Årh det håber jeg godt nok også! Ellers må jeg ud og hamstre bind inden de helt udgår... Vh stine

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

alenemor42 skriver:

Jeg fødte for 4 dage siden og har selvfølgelig indkøbt nat bind til blødningen..... jeg har købt allways og har slet ikke set der er kommet parfume i.

FØJ det stinker!! Og det stinker endnu mere når det bliver blandet med blodlugten 

Ikke om jeg havde købt dem hvis jeg vidste.

Godt nok ved vi alle at mens osv. Ikke lugter så fedt..... men jeg har da aldrig hørt nogen sige de kunne lugte når jeg blødte.

Jeg har faktisk tænkt mig at skrive det til allways for jeg syntes simpelthen det er for ulækkert at putte parfume i.

Ja jeg syntes nemlig heller ik at det dufter ret godt, det parfume de har puttet på! 

Håber man ka få dem uden fremover! Vh stine

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

Pikku Myy skriver:

Jeg lugter ikke dårligt når jeg har menstruation!! Det kan godt være jeg lugter lidt anderledes, men det er hvert fald ikke noget der skal maskeres med parfume. Hvad er det for noget? Fisseparfume?? Aldrig i livet!

Jeg har et lager af Allways, men hvis jeg ikke kan finde dem uden parfume når den tid kommer, skifter jeg mærke. Basta!

Hé Hé fisseparfume, det ku være deres nye salgsslogan.... Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.