Parfume "i" hygiejne bind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Benjamins'mor skriver:

Jeg brugte også altid de bind, men jeg har parfume allergi og var nødt til at skifte til andet mærke da jeg fik udslæt af at bruge dem til sidst. 

Så jeg synes bestemt ikke det er en god ide. 

Det er så træls! Hva bind er du skiftet til? Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2015

StineW79

aarhusmor skriver:

Håber da stadig at man kan købe dem uden. Jeg vil ikke have dem med parfume i, da jeg ikke tåler parfume særligt godt.
Jeg har dog altid en pakke hverdagsbind med parfume liggende, til særlige tilfælde

Særlige tilfælde?? Vh stine

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

Tranebaer skriver:

Ad!!! Ikke om jeg ville byde mit underliv det.

Desuden kan man jo nemt udvikle parfumeallergi, hvis man ikke allerede er allergisk.

Bruger Libresse, der er ikke parfume i.

Mit problem med libras har bare altid været at de har en forkert facon og har aldrig ku holde "tæt" Syntes også de er så tykke i forhold til always, så føler at jeg går rundt med noget der hele tiden kravler op.. Vh stine

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

spj skriver:

Jeg har også altid brugt dem. Er overhovedet ikke begejstret for de har puttet parfume i. Jeg opdaget det faktisk først da jeg tog hul på nr. 2 pakke. Havde slet ikke set det lille logi. Tænkte bare hvor kommer den duft dog fra 

Matas egne natbind er ligeså gode bare uden parfume. Tror endda også de er lidt billigere. Mener de koster 20 kr for en pakke med vidst nok 10 stk. 

Jeg har bare aldrig fundet andre bind der passer ordenligt, syntes altid jeg bløder igennem når jeg prøver nye bind.

Syntes virklig ik de dufter godt. Så træls! Vh stine

Anmeld Citér

17. maj 2015

spj

StineW79 skriver:

Jeg har bare aldrig fundet andre bind der passer ordenligt, syntes altid jeg bløder igennem når jeg prøver nye bind.

Syntes virklig ik de dufter godt. Så træls! Vh stine

Sådan har jeg det også, men Matas natbind er altså virkelig gode. De ligner always utrolig meget. 

Jeg synes heller ikke det lugter særlig godt og det er en utrolig gennemtrængene lugt.

Anmeld Citér

17. maj 2015

B&J

Jeg køber stadig mine uden parfume 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Benjamins'mor

StineW79 skriver:

Det er så træls! Hva bind er du skiftet til? Vh stine

Libresse, de er også begyndt at lave nogen Night bind og de er faktisk ret gode 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Tranebaer

StineW79 skriver:

Mit problem med libras har bare altid været at de har en forkert facon og har aldrig ku holde "tæt" Syntes også de er så tykke i forhold til always, så føler at jeg går rundt med noget der hele tiden kravler op.. Vh stine

Jeg synes nu ikke de er tykkere (men har kun brugt always få gange). Men ja er heller ikke super glad for faconen, det var dog det samme med always. Bruger generelt mest tampon, for så kan jeg ikke mærke noget.

Har du set der er både små/store og med/uden vinger hos libresse? 

Små med: Pink pakke
Små uden: Orange pakke
Store med: Turkis pakke
Store uden: Grøn pakke

Så er der da lidt at prøve  

Anmeld Citér

18. maj 2015

Mami

StineW79 skriver:

Problemet er bare at det er de eneste bind, som ka holde mig "tæt"  da jeg bløder ret meget. Vh stine

Det gør jeg også, bruger både bind og tampon, jeg bruger dem fra "vores" 

Anmeld Citér

18. maj 2015

CarinaSB

StineW79 skriver:

Jeg tænker at de nok ville være ret ligeglade. Men er enig i at det slet ik burde være nødvendigt! Vh stine

Jeg bløder ret kraftigt når jeg bløder og jeg bruger tena lady .. de er godt nok lidt dyrer .. men de holder mig " tæt " hele dagen :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.