Parfume "i" hygiejne bind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.043 visninger
64 svar
45 synes godt om
17. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har de sidste 20 år altid brugt always ultra Night bind og nu opdager jeg pludseligt at de er begyndt at lave dem med parfume i, og ved ik helt hva jeg ska mene om det.

Ved jo godt at dette ik er en ny opfindelelse, men faktisk er jeg lidt skeptisk omkring fornuften i at ens bind dufter af parfume.

Self er det da fint at de dufter godt, men hva med hensyn til udvikling af alergi osv. Tænker altså heller ik at det ka være helt sundt for huden og andre ting...

Hva tænker i omkring det at der er parfume i ens bind?? Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2015

esioul

StineW79 skriver:

Jeg har de sidste 20 år altid brugt always ultra Night bind og nu opdager jeg pludseligt at de er begyndt at lave dem med parfume i, og ved ik helt hva jeg ska mene om det.

Ved jo godt at dette ik er en ny opfindelelse, men faktisk er jeg lidt skeptisk omkring fornuften i at ens bind dufter af parfume.

Self er det da fint at de dufter godt, men hva med hensyn til udvikling af alergi osv. Tænker altså heller ik at det ka være helt sundt for huden og andre ting...

ikke noget jeg ville købe

Anmeld Citér

17. maj 2015

fo82

Se positivt - nu dufter dine mens prutter af lavendel - frisk lavendel - nu kan du endelig slå en brandskid og være stolt af den milde duft af lavendel :-D

IT WAS MEEEE!!!'

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

esioul skriver:

ikke noget jeg ville købe

Opdagede det fordi kærsten har købt bind for mig og da jeg så pakker dem ud, ka jeg pludselig dufte parfume og blev noget overrasket over dette. Pakker ser normal ud, bortset fra et lille nyt logo som nemt overses. 

Gad vide om man ik ka få dem uden længer? Må undersøge det på mandag!

Er virklig heller ik helt begejstret! Vh stine

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

fo82 skriver:

Se positivt - nu dufter dine mens prutter af lavendel - frisk lavendel - nu kan du endelig slå en brandskid og være stolt af den milde duft af lavendel :-D

IT WAS MEEEE!!!'

Mine prutter har altid duftet af roser ( lige når de er blevet gødet...) vh stine

Anmeld Citér

17. maj 2015

fo82

StineW79 skriver:

Mine prutter har altid duftet af roser ( lige når de er blevet gødet...) vh stine

Mine har også altid duftet af lavendel - men der er aldrig nogen der har påstået at de var friske 

nå til det seriøse: jeg gætter på at de er testede - og er det mon mere farligt end skyllemiddel i undertøjet?

men altså jeg er jo en halvgammel kone så jeg tænker at det er endnu et produkt af curling og zapper generationens forstyrrede billede af kroppen og hvad den kan?!

hvad bliver det næste? Tampax med lys og lyd så man kan fløjte for at finde den? :-D 

Anmeld Citér

17. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg synes personligt ikke parfume og bind hører sammen.

Jeg har så skiftet til diva kop for at slippe for begge dele

Anmeld Citér

17. maj 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
StineW79 skriver:

Hej Jeg har også altid brugt dem (de sidste Ca.  10 år). 

Jeg blev også noget overrasket da jeg åbnede den første pakke. :/ jeg har så brugt dem en måned eller to nu og tænker ikke rigtig over det. Jeg har ikke oplevet gener eller noget. Men ved min mor f.eks.  Ikke længere kan bruge dem.  Hun slår ud når der er parfume i :/ så tror helt sikkert man skal teste om man mærker nogen forskel selv. Eller vælge at gå udenom. Umiddelbart tror jeg ikke night udgaven findes uden men hvis du finder den så hiv endelig lyd

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

fo82 skriver:

Mine har også altid duftet af lavendel - men der er aldrig nogen der har påstået at de var friske 

nå til det seriøse: jeg gætter på at de er testede - og er det mon mere farligt end skyllemiddel i undertøjet?

men altså jeg er jo en halvgammel kone så jeg tænker at det er endnu et produkt af curling og zapper generationens forstyrrede billede af kroppen og hvad den kan?!

hvad bliver det næste? Tampax med lys og lyd så man kan fløjte for at finde den? :-D 

Jeg bruger så heller ik skyldemidl netop for jeg tænker at det er unøvændig parfume.

Tænker bare at med parfume i bindene, så kommer det jo i ret meget nærkontakt, med sarte områder.

Udover det, så frisker lle da op når nogen slår en prut vh stine

Anmeld Citér

17. maj 2015

Manna

StineW79 skriver:

ikke min kop te.

også aht allergi el risiko for det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.