Parfume "i" hygiejne bind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2015

aarhusmor

Håber da stadig at man kan købe dem uden. Jeg vil ikke have dem med parfume i, da jeg ikke tåler parfume særligt godt.
Jeg har dog altid en pakke hverdagsbind med parfume liggende, til særlige tilfælde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2015

Tranebaer

Ad!!! Ikke om jeg ville byde mit underliv det.

Desuden kan man jo nemt udvikle parfumeallergi, hvis man ikke allerede er allergisk.

Bruger Libresse, der er ikke parfume i.

Anmeld Citér

17. maj 2015

FruStolpe

StineW79 skriver:

Må indrømme at jeg ik syntes at det dufter helt vildt godt det de putter på.

Tænker bare at det er et meget følsomt område og feks ku jeg da aldrig drømme om at bruge bleer til min børn med parfume. Vh stine

Er helt enig i at bleer til børn ikke må indeholde parfume.  

Faktisk bruger vi kun neutral til vores.  Jeg er langt mindre kritisk med mig selv. Og vil hellere bruge parfume og skyllemiddel end så meget andet ☺

Anmeld Citér

17. maj 2015

spj

Jeg har også altid brugt dem. Er overhovedet ikke begejstret for de har puttet parfume i. Jeg opdaget det faktisk først da jeg tog hul på nr. 2 pakke. Havde slet ikke set det lille logi. Tænkte bare hvor kommer den duft dog fra 

Matas egne natbind er ligeså gode bare uden parfume. Tror endda også de er lidt billigere. Mener de koster 20 kr for en pakke med vidst nok 10 stk. 

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mami skriver:

Jeg har skiftet ikke på vilkår om mit underliv skal "gennes" op med parfume 

Problemet er bare at det er de eneste bind, som ka holde mig "tæt"  da jeg bløder ret meget. Vh stine

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

serinasmor skriver:

Jeg ville overveje at klage til producenten ... Synes det er både nedværdigende og klamt at de putter unødigt parfume i noget så elementært og dagligdags nødvendigt som bind

Jeg tænker at de nok ville være ret ligeglade. Men er enig i at det slet ik burde være nødvendigt! Vh stine

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

modesty skriver:

Jeg ville aldrig købe bind med parfume. Synes det er totalt langt ude.

Havde godt set at libras har haft dem med parfume i mange år, men det er i hvert fald nyt at always har det og syntes virklig det er træls hvis ik man ka få dem uden længer, for så ved jeg virklig ik hvilke andre bind jeg så ska bruge, da de er de eneste der nogensinde har ku holde nogenlunde tæt! Vh stine

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

FruOlsen skriver:

Det er også noget jeg lige har opdaget - og jeg tror desværre jeg dropper mærket nu hvor der er parfume i det. Jeg har ellers altid købt Always Ultra da jeg synes de er bedst/behageligst, men jeg vil prøve nogle nye bind af nu...

Jeg blev virkelig overrasket da jeg købte den sidste pakke og der begyndte at stinke af parfume så snart jeg havde åbnet pakken! Jeg forstår ikke hvad det laver i et bind

Jeg har det på samme måde! 

Jeg overvejer at gå over til remas natbind, da jeg har været nød til at købe dem en enkelt gang, da de ik havde always night bind. De minder meget om hinanden i form osv, dog er overfladen anderledes. Vh stine

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

mch skriver:

Jeg er ret sikker på jeg for noget tid siden læste en artikel om det, hvor der stod at de troede det var i så store mængder parfume at man frygtede folk ville udvikle overfølsomhed overfor parfume men at det vist ikke var noget de havde beviser for endnu, men kan ikke finde artiklen nu. 

Armen altså det er jo bare for træls, hvis de ik er ordenlig testet inden de sender dem på market! 

Tænker også at jeg jo aldrig ville bruger bleer med parfume til mine børn! Vh stine

Anmeld Citér

17. maj 2015

StineW79

Carina:-) skriver:

Jeg ville skifte mærke,jeg ville heller aldrig købe bleer med parfume i og forstår slet ikke at producenten åbenbart synes der er et behov for at putte parfume i noget der skal være tæt på kvinders underliv. 

Problemet med at skifte mærke er bare at de er de eneste bind der nogensinde har ku holde "tæt" da jeg bløder ret kraftigt.

Men det er virklig træls, og er så træt af det! Må ud og se om jeg ka hamstre et lager et eller andet sted! Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.