Hvilke rettigheder har jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2015

annekmarie

Christine skriver:

Det kan han ikke, men det han gør imod dig er psykisk tortur og jeg synes du skal fortælle ham at den eneste der har noget at frygte og miste er ham. Og at den chikane skal stoppe omgående. Hvis du rent faktisk ikke var gravid, ville han jo aldrig skulle betale en rød øre og så ville det hele jo løse sig selv.

Han lyder som en kæmpe idiot 

Ja, det er psykisk tortur - og ikke nok med det, så har jeg også fået hans mor på nakken nu

Så jeg har det sindssygt godt lige for tiden, og vi går uheldigvis begge på UCN sammen - dog ikke samme klasse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2015

Sprit25

annekmarie skriver:

Ja, det er psykisk tortur - og ikke nok med det, så har jeg også fået hans mor på nakken nu

Så jeg har det sindssygt godt lige for tiden, og vi går uheldigvis begge på UCN sammen - dog ikke samme klasse 

Hvor gammel er I? Jeg kan kun sige: tænk dig om. Det lyder til at blive et svært samarbejde. 

Anmeld Citér

13. maj 2015

annekmarie

Sprit25 skriver:

Hvor gammel er I? Jeg kan kun sige: tænk dig om. Det lyder til at blive et svært samarbejde. 

Jeg er 21, og fyren er 22 år. 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Sprit25

annekmarie skriver:

Jeg er 21, og fyren er 22 år. 

Okay du må ikke tage følgende ilde op Det er skrevet i bedste mening! 

Men han lyder virkelig som en deadbeat. 1. er at han går "amok" og ikke tror på du er gravid osv, men at pudse hans mor på dig…  Han virker som om han virkelig ikke ønsker dette barn på nogne mulig måde og hvor fedt er det at få et barn med en dreng der ikke vil? Så står du med et barn om 18 år, der gerne vil vide hvor han kommer fra I teorien er det ikke værre end donorbarn, men det er sgu også lidt ærgerligt når du ved det. Samtidig hvis du beholder skal du være forberedt på ekstremt mange kampe ligefra samværd til børnepenge og på måske en far der vader ind og ud af sit barns liv og dermed håndterer skuffelserne overfor dit barn. Det kan jo også være han vil ændre sig men ingen ved det.

Det følgende er bare hvad JEG vil gøre:

Hvis jeg var dig, ville jeg få en abort og vente til jeg havde mødt manden i mit liv. Fordi ethvert barn fortjener en mand som far, ikke dreng

Anmeld Citér

13. maj 2015

annekmarie

Sprit25 skriver:

Okay du må ikke tage følgende ilde op Det er skrevet i bedste mening! 

Men han lyder virkelig som en deadbeat. 1. er at han går "amok" og ikke tror på du er gravid osv, men at pudse hans mor på dig…  Han virker som om han virkelig ikke ønsker dette barn på nogne mulig måde og hvor fedt er det at få et barn med en dreng der ikke vil? Så står du med et barn om 18 år, der gerne vil vide hvor han kommer fra I teorien er det ikke værre end donorbarn, men det er sgu også lidt ærgerligt når du ved det. Samtidig hvis du beholder skal du være forberedt på ekstremt mange kampe ligefra samværd til børnepenge og på måske en far der vader ind og ud af sit barns liv og dermed håndterer skuffelserne overfor dit barn. Det kan jo også være han vil ændre sig men ingen ved det.

Det følgende er bare hvad JEG vil gøre:

Hvis jeg var dig, ville jeg få en abort og vente til jeg havde mødt manden i mit liv. Fordi ethvert barn fortjener en mand som far, ikke dreng

Nu ved jeg desværre ikke lige, hvad ordet deadbeat? 

Men jeg forstår godt hvad du mener, men samtidig ved jeg også at jeg nok skal få truffet det rette valg. Lever dog efter den overbevisning, at kan man være med til det sjove, må man  også tage ansvar i det knap så sjove - men det er jo selvfølgelig forskellige holdninger. 

Egentlig handler denne debat ikke om, hvad jeg skal vælge og hvad jeg ikke skal vælge. Den handler om, hvorvidt han kan rive en advokat og politi ind i dette

Anmeld Citér

13. maj 2015

Sprit25

annekmarie skriver:

Men jeg forstår godt hvad du mener, men samtidig ved jeg også at jeg nok skal få truffet det rette valg. Lever dog efter den overbevisning, at kan man være med til det sjove, må man  også tage ansvar i det knap så sjove - men det er jo selvfølgelig forskellige holdninger. 

Egentlig handler denne debat ikke om, hvad jeg skal vælge og hvad jeg ikke skal vælge. Den handler om, hvorvidt han kan rive en advokat og politi ind i dette

Det er jeg helt med på Men når man smider et emne op må man tage reflektioner og undren med

En deadbeat dad: En skid far

Anmeld Citér

13. maj 2015

Sandratoft

alenemor42 skriver:

Hvordan gik denne tråd fra at Ts ville vide om hvad hun skulle gøre til at der lige pludselig er nogle der ikke kan styre deres dømmende bemærkninger. ... og at Ts skal forsvare sig.

Det godt nok ulækkert!!!

Så hyler sirenen igen 

Anmeld Citér

13. maj 2015

TNBC

Sandratoft skriver:

Så hyler sirenen igen 

Hun blev dog også meget stille efter at folk spurgt hvorfor hun blev ved med at sige at alle dømmer hele tiden.

Anmeld Citér

13. maj 2015

Sandratoft

annekmarie skriver:

Hvis du allerede nu sammenligner dit barn med et ordsprog hvor ordene er "knap det sjove" så ved jeg da ikke hvor det ender hende... 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Sandratoft

Yurie skriver:

Hun blev dog også meget stille efter at folk spurgt hvorfor hun blev ved med at sige at alle dømmer hele tiden.

Ja, hun sidder nok og mugger et sted  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.