Hvilke rettigheder har jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2015

TNBC

Sandratoft skriver:

Ja, hun sidder nok og mugger et sted  

Sikkert.. men det er da også irriterende at en siger at man dømmer, lige meget hvad man siger herinde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2015

Sandratoft

Yurie skriver:

Sikkert.. men det er da også irriterende at en siger at man dømmer, lige meget hvad man siger herinde.

Ja det er lidt irriterende at hun tror hun skal bestemmer hvilke sidespor en debat skal bevæge sig ud i, tror ikke hun kender begrebet debat  

Anmeld Citér

13. maj 2015

TNBC

Sandratoft skriver:

Ja det er lidt irriterende at hun tror hun skal bestemmer hvilke sidespor en debat skal bevæge sig ud i, tror ikke hun kender begrebet debat  

Hun er ikke den eneste, der er nogen der kun skriver i debatter for at råbe af os andre, fordi vi ikke snakker pænt(hvilket vi faktisk gjorde i den debat), men der bare folk der synes at folk dømmer, hvis de ikke er enige med personen.

Ja, der bliver tit sagt nogen ikke pæne ting, men at der hele tiden bliver sagt; I dømmer..  ihh.. så irriterende. Det er en debat side, nogen emner er ømme punkter for folk, og så er det da klart at der ikke altid lige komme de sødeste ord frem..

Anmeld Citér

13. maj 2015

annekmarie

Sandratoft skriver:

Hvis du allerede nu sammenligner dit barn med et ordsprog hvor ordene er "knap det sjove" så ved jeg da ikke hvor det ender hende... 

Du misforstår mig fuldstændigt! 

Gider slet ikke bruge tid på at forklare dig den, da den burde være indlysende 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Sandratoft

annekmarie skriver:

Du misforstår mig fuldstændigt! 

Gider slet ikke bruge tid på at forklare dig den, da den burde være indlysende 

Jeg gjorde måske også bare lidt grin med det du skrev.. 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Sandratoft

Yurie skriver:

Hun er ikke den eneste, der er nogen der kun skriver i debatter for at råbe af os andre, fordi vi ikke snakker pænt(hvilket vi faktisk gjorde i den debat), men der bare folk der synes at folk dømmer, hvis de ikke er enige med personen.

Ja, der bliver tit sagt nogen ikke pæne ting, men at der hele tiden bliver sagt; I dømmer..  ihh.. så irriterende. Det er en debat side, nogen emner er ømme punkter for folk, og så er det da klart at der ikke altid lige komme de sødeste ord frem..

Ja det er en ærgelig udvikling, men er også helt med på at grunden til at vi synes det er irriterende, er nok fordi at vi er nogen af dem der kan stikke mest til folk (og nogen gange på den knap så søde måde ) Men min overbevisning er bare at sådan er det inde på et debatforum, forskellige mennesker med forskellige meninger og forskellige måder at udtrykke dem på, ikke alle kan pakke alt ind i vat

Anmeld Citér

13. maj 2015

amkjaer

Janey skriver:

Som du skriver, skulle tråden ikke handle om dig, så vil holde min mening om jeres situation for mig selv, men jeg kan ikke lade være med at komme med et lille pip om økonomien, da det kunne have været værre end de 1300 fradragsberrettigede kr. Hvis moderen ville kunne hun også kræve et beløb i forbindelse med fødslen, i forbindelse med barnedåb, til barnets konfirmation og uddannelsesbidrag. 

Bare fordi hun KUNNE gøre det endnu værre gør jo ikke det første ok :-) 

Jeg har skam intet problem med folk ikke har samme holdning syntes bare ikke hele ts tråd skulle spammes angående vores situation. Jeg er til fulde klar over at det hos nogle vil møde modstand men syntes faktisk godt jeg kan tillade mig at have den holdning nu hvor jeg også har været på den anden side af sagen 

Anmeld Citér

13. maj 2015

TNBC

Sandratoft skriver:

Ja det er en ærgelig udvikling, men er også helt med på at grunden til at vi synes det er irriterende, er nok fordi at vi er nogen af dem der kan stikke mest til folk (og nogen gange på den knap så søde måde ) Men min overbevisning er bare at sådan er det inde på et debatforum, forskellige mennesker med forskellige meninger og forskellige måder at udtrykke dem på, ikke alle kan pakke alt ind i vat

Helt enig.. Og ja der bliver sagt ikke alt for pæne ting, og det bliver der også sagt til dem, men ligefrem at sige i nærmest hver debat; I dømmer.. irriterende.. Og så forsvinde, så er man ikke lige ind i det med at debattere. Man skriver ikke bare en besked og skrider, man står ved det man har skrevet.

Jeg ELSKER at vi er så forskellige, for der kommer så mange forskellige syn på tingene, ting man ikke selv har tænkt over og der er så mange der får den hjælp/støtte de har brug for. At der så er nogen der bare vil have at vi siger at de selvfølgelig har ret, ja, dem er der også, og de bliver sure, hvis man siger dem imod. Hvorfor være på en debatside, hvis man kun vil have at folk giver en ret? Kedelig måde at gøre det på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.