Hvilke rettigheder har jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2015

FruStolpe

annekmarie skriver:

Frygter at han på en eller anden måde, virkelig kan få mig politianmeldt for ikke at give ham information?  

Undskyld, ved godt at det er dumt. Men er efterhånden meget i tvivl

Altså hvis han har set en test med 2 streger så er det jo det. 

Det er jo det eneste "bevis" nogen af os har... 

Hold op med at stresse over det, han kan ikke gøre en pind alligevel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

annekmarie

God-mor skriver:

Ej det er da noget pjat. Han har ingen rettigheder lige nu, men det får han selvfølgelig når barnet er født, hvis han ønsker at søge samvær. Tag det bare helt afslappet, fordi det lyder helt hen i skoven. Tror både en advokat og politiet vil grine efter en samtale med ham, hvis han ringer fordi han ikke føler han er overbevist om at du er gravid 

Det er jeg glad for du siger, for jeg var godt nok ved at gå ud af mit gode skind for en kort stund 

Altså havde aldrig hørt om det før osv, men skulle lige være sikker i min sag. 

Anmeld Citér

11. maj 2015

God-mor

annekmarie skriver:

Det er jeg glad for du siger, for jeg var godt nok ved at gå ud af mit gode skind for en kort stund 

Altså havde aldrig hørt om det før osv, men skulle lige være sikker i min sag. 

Du kan være HELT rolig

Anmeld Citér

11. maj 2015

annekmarie

FruStolpe skriver:

Altså hvis han har set en test med 2 streger så er det jo det. 

Det er jo det eneste "bevis" nogen af os har... 

Hold op med at stresse over det, han kan ikke gøre en pind alligevel 

Tak, er glad for dit svar 

Blev lige helt bange i situationen, så better save than sorry - du ved

Så vil jeg forsat blot ignorere beskeder osv fra ham, og lade ham sejle sin egen sø, indtil jeg er fast besluttet

Anmeld Citér

11. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Øhmm. der er Intet at frygte.. Han har ingen forpligtigelser før barnet er født, så at han ikke tror på dig - Tja, du har jo heller ikke selv andre beviser end graviditetstests, sådan er det jo for alle indtil man bliver scannet eller maven vokser - eller føder og til den tid må dét vel være bevis nok i sig selv - medmindre han ikke tror det er hans, men det kan da klares med en dna test  

tror han er lidt ude af den. Det giver ingen mening at ville gå til en advokat. Hvad for beviser er det han vil have hvis ikke en positiv test er nok? Jeg forstår det ikke lige. 

Anmeld Citér

11. maj 2015

annekmarie

Mor11 skriver:

Øhmm. der er Intet at frygte.. Han har ingen forpligtigelser før barnet er født, så at han ikke tror på dig - Tja, du har jo heller ikke selv andre beviser end graviditetstests, sådan er det jo for alle indtil man bliver scannet eller maven vokser - eller føder og til den tid må dét vel være bevis nok i sig selv - medmindre han ikke tror det er hans, men det kan da klares med en dna test  

tror han er lidt ude af den. Det giver ingen mening at ville gå til en advokat. Hvad for beviser er det han vil have hvis ikke en positiv test er nok? Jeg forstår det ikke lige. 

Det giver så meget ro i sindet, tak! 

Jamen jeg var faktisk blot bange for, at jeg havde pligt til at medbringe ham til lægen osv. Især fordi han skriver, at han vil have et bevis fra lægens side om, at jeg rent faktisk er gravid. 

Det nægtede jeg, da jeg ikke har lyst til at have kontakt med ham på nuværende tidspunkt i denne situaiton. Derfor bekymrede det mig blot, om han havde nogle rettigheder i forhold til at få klar besked fra lægen osv 

Anmeld Citér

11. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
annekmarie skriver:

Det giver så meget ro i sindet, tak! 

Jamen jeg var faktisk blot bange for, at jeg havde pligt til at medbringe ham til lægen osv. Især fordi han skriver, at han vil have et bevis fra lægens side om, at jeg rent faktisk er gravid. 

Det nægtede jeg, da jeg ikke har lyst til at have kontakt med ham på nuværende tidspunkt i denne situaiton. Derfor bekymrede det mig blot, om han havde nogle rettigheder i forhold til at få klar besked fra lægen osv 

Det har han ikke mange læger vil jo ikk engang se en når man har testet positivt, for det eneste de kan gøre så tidligt er bare at tage endnu en test som er magen til dem du køber i netto og lign, bare et andet mærke rigtig mange kommer først til lægen omkring uge 9 for at få taget blodprøver til nf scanning og opstartet vandrejournal  

Anmeld Citér

11. maj 2015

SandraXOXO

Han lyder da lidt ude af den. Har du løjet før om graviditet siden han ikke tror dig? Og så tænker jeg lidt, Hvorfor få barn med sådan en type? Når baby er født har han massere rettigheder til babyen. Vil du virkelig give en lille baby sådan en far? Nogle gange er det måske bedst med abort og så vente med børn til en god far dukker op. 

Anmeld Citér

11. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
SandraXOXO skriver:

Han lyder da lidt ude af den. Har du løjet før om graviditet siden han ikke tror dig? Og så tænker jeg lidt, Hvorfor få barn med sådan en type? Når baby er født har han massere rettigheder til babyen. Vil du virkelig give en lille baby sådan en far? Nogle gange er det måske bedst med abort og så vente med børn til en god far dukker op. 

Lige mine tanker. 

Anmeld Citér

12. maj 2015

annekmarie

SandraXOXO skriver:

Hej :-) 

Har aldrig løjet om en graviditet, så der har han ikke noget at have den i. 

Og angående om det er en god ide, at få et barn med en fyr der er sådan - må vel være helt og erdeles op til mig. Men tak for dit svar, samt din bekymring, men valget skal jeg nok selv træffe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.