Er det forkert af mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mor og meget mere skriver:

Hvordan kan du vide det, når hun er anonym? 

Det er vel ligegyldigt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

TNBC

EBK skriver:

Nu er jeg forvirret. Er det ikke også dig, som har en kæreste som har været meget fraværende efter du har født, og du har følt du har stået med det alene?

trådstarter er ikke en bruger, det er hvad alle hedder når de laver et anonymt indlæg. Så hvordan kan du vide at det er hende?  

Anmeld Citér

6. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Yurie skriver:

trådstarter er ikke en bruger, det er hvad alle hedder når de laver et anonymt indlæg. Så hvordan kan du vide at det er hende?  

Det er vel ligegyldigt 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Hvis I allerede har haft flere kæreste-dage uden jeres nyfødte barn, så er I da meget afslappede omkring jeres forældrerolle.

Jeg synes nok også, at det lyder lidt underligt - medmindre jeg altså har misforstået startindlægget helt. 

Vi har været væk to gange...

Anmeld Citér

6. maj 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
EBK skriver:

Det er vel ligegyldigt 

Tja, det ved jeg ikke helt - det er da træls at skrive som anonym og blive spurgt til, om man er den samme som .... - hvad end du gætter ud fra. 

Anmeld Citér

6. maj 2015

TNBC

EBK skriver:

Det er vel ligegyldigt 

Du har en god måde at debattere på.

Men vi vil gerne vide hvorfor du tror det er hende, når hun jo er anonym..  

Anmeld Citér

6. maj 2015

God-mor

Anonym skriver:

Jeg høre tit at man ikke kan undvære sine ny fødte baby, meen, jeg savner ikke min datter som sådan når jeg er væk fra hende, så som når vi har en dag for os selv " min kæreste og jeg " og hun bliver passer hos min mor eller mine svigerforældre. Er det forkert af mig. For tit føler jeg mig som en dårlig mor når jeg ik savner hende når vi er fra hende. Self elsker jeg hende over alt! Og hun betyder så meget for mig, og kan da os græde når jeg kigger på hende over hvor stolt jeg er. 

Ja det syntes jeg faktisk er lidt mærkeligt når hun som du skriver er nyfødt. Jeg må vove at påstå at de fleste nybagte mødre ikke vil kunne være væk fra deres så lille baby i 'nogle timer', ja jeg kunne i hvert tilfælde ikke. 1 måned og hun er allerede blevet passet, som jeg læser det flere gange.. hmm.. Altså jeg undres. 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Nu er jeg forvirret. Er det ikke også dig, som har en kæreste som har været meget fraværende efter du har født, og du har følt du har stået med det alene?

Niks, min kæreste tager hende med glæde, det faktisk lige før han ikke vil lade mig tage hende (:

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Ja det syntes jeg faktisk er lidt mærkeligt når hun som du skriver er nyfødt. Jeg må vove at påstå at de fleste nybagte mødre ikke vil kunne være væk fra deres så lille baby i 'nogle timer', ja jeg kunne i hvert tilfælde ikke. 1 måned og hun er allerede blevet passet, som jeg læser det flere gange.. hmm.. Altså jeg undres. 

Hun er blevet passet to gange i tre timer. 

Anmeld Citér

6. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Yurie skriver:

Du har en god måde at debattere på.

Men vi vil gerne vide hvorfor du tror det er hende, når hun jo er anonym..  

Fordi den TS som jeg tænker på, har en helt bestemt måde at skrive sine oplæg på. 

Sidst hun skrev stod hun med det hele alene, kæresten var fraværende og hun var i tvivl om hvorvidt hun var ved at få en depression.

Det lød som om kæresten var en kæmpe skid overfor hende, og jeg blev da bekymret for om hun var ved at få en fødselsdepression.

men i dette oplæg lyder det jo som om alt bare er fjong. 

Jeg havde netop intet ønske om, at afsløre hvem TS er, derfor spurgte jeg hende på en kryptisk måde. 

Det behøver jeg vel ikke stå til regnskab for overfor dig? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.