Anonym skriver:
Okay. Kender ikke denne teoretiker. Eller hvad er han? :-) Flemming Andersen taler om det fælles tredje i forhold til den komplementære relation. Prøv at søg efter det og læs teorien. (Så det ikke er en artikel kun).
Jo det er da et godt forsøg på inklusion. Husk at brug dette fagsprog når du taler med din vejleder, så hun kan høre, at du har din faglighed med i arbejdet og at du er overvejende og ikke mindst REFLEKTERENDE i dine handlinger. Det er så vigtigt at kunne!
Det ved jeg ikke rigtig noget om.. Det er en artikel, vi havde fået på seminariet.
Det vil jeg gøre, tak! Jeg synes det er så svært at vide, hvad der er teori og hvad der bare er begreb.
Selvfølgelig, det har jeg også fundet ud af, da vi forleden havde et møde om min faglighed.
Kan man kalde det her inklusion: En drengs to venner er lige blevet hentet og drengen føler sig ensom, da han ikke snakker særlig meget med de andre drenge. Så jeg spurgte dem, om der er nogen der vil lege politi og røver. De andre drenge rejste sig hurtigt fra gyngen, fordi at de troede, at jeg skulle være med. Så sagde jeg, at det ikke var fordi at jeg ville være med, men at denne dreng ikke havde nogen at lege med.
Drengene hoppede oppe på gyngen igen, efter de hørte at det var drengen der ville lege det. Så sagde jeg, at det faktisk var ret tarveligt at de med de samme hoppede op på gyngen igen, bare fordi at det var denne dreng, som ville lege det (drengen de ikke leger særlig meget med). Så ændrede de mening og prøvede at lege lidt med ham. Var jeg inkluderende der? 
Anmeld
Citér