Anonym skriver:
Jeg har ikke stået for rundkreds så meget, som jeg skulle have gjort.. I denne uge udfører jeg nogle planlagte aktiviteter. Tager initiativer i forhold til, når børnene skal ud, når vi skal på tur osv? Altså, når vi skal nogle ting?
Synes den er svær, det med at undre sig i hverdagen. Over hvilke ting eksempelvis? 
Hold da op. Det er da vildt du ikke har haft mere ansvar. Jeg er i 2. praktik og har min egen gruppe til aktiviteter 2 gange om ugen, hvor jeg skal planlægge. Derudover står jeg dagligt for rundkreds sammen med en pædagogmedhjælper.
Jamen jeg har haft meget fokus på stress i min praktik. Jeg har undret mig måltidet. Eks. at børnene har fri adgang il madpakken hele dagen og når vi så skal samles til frokost er de ikke sultne, og det skaber uro. Der har jeg sat nogle tiltag igang, så vi får en hyggelig og afslappende situation.
Derudover har jeg undret mig over at alle børn bliver sendt i garderoben på en gang, så der bliver kaos. Foreslog at sende 2-3 stykker ud af gangen, så man også kan være mere nærværende med dem - mens de andre venter på tur.
Det er sådan nogle ting jeg har undret mig over/været optaget af.
Anmeld
Citér