Er der noget I bare ikke kan klare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2015

lillespir26

SandraXOXO skriver:

Åhhh hvor nuttet har man lige lov at være 

Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2015

Christine

SnartMorTil>4 skriver:

tjaaa det var bare en tanke hihi 

er der noget i jeres hverdag, i tænker over i bare ikke kan klare hvis i ser det ? en ting folk gør, eller mod jer? eller manden gør hihi

jeg har et par stykker som går mig koldt ned af ryggen og kan få min næse til at vride sig ind som en bulldogs  

1: Jeg kan ikke SNUP de der pyntebånd man kan sætte på babyer! jeg aner ikke hvorfor, men åhh jeg sukker langt væk når jeg ser dem, og har lyst til at pille dem af når jeg ser de søde små baby piger og så er de med sådan en dusk i hele panden 

2: Og så kan min mor stadig finde på det, og jeg kan simpelthen kaste op hver gang, men hvis fx min dreng har noget sidende på mundvigen, så kommer hun der med sit rygespyt og slikker på tomlen og gnider det af  BRADR! har sagt til hende jeg ikke selv kunne fordrage det når hun gjorde det da jeg var lille, men hun har til tider stadig at glemme det hihi 

det var bare et par stykker hvor det hele kan vende sig i mig, den der med pyntebåndet, forstår jeg ikke selv hvorfor jeg ikke kan, men har bare aldrig kunne ha dem,. og nu venter jeg selv en pige, og jeg håber inderligt folk har hørt når jeg har sagt jeg ikke kan snup dem hihi 

Jeg er helt enig i begge dele. Fætter simpelthen ile hvorfor en lille pige skal have hovedet viklet ind i polyester. Jeg synes det er grimt og unødvendigt og formentlig ikke behageligt for baby.og det er for mig ligegyldigt om det er en dusk, sløjfe eller hvad det ellers er. Det er jo en baby og de har altså ikke brug for hårbånd. har det på samme måde med sko til babyer der endnu ikke går eller står.

Og spyt til at tørre med.. bvard!

Anmeld Citér

30. april 2015

Christine

mor:) skriver:

Overpyntede babyer

professionelle fotografier hvor babyer og småbørn bliver sat i en unaturlig kontekst og typisk også lidt overpyntet. 

Kvinder der bærer hijab eller burka - kan ikke huske hvad det hedder. Men den hvor der kun er øjne tilbage og nogle har net foran øjnene - jeg får ondt i maven når jeg går forbi en kvinde iklædt sådan en. 

Ej Ja! De der opstillede babyer hvor babyens arme er vredet rundt i alle mulige og umulige stillinger! Gerne med hovedet støttende på hænder. Hvem f..... gør det og hvem i alverden synes det er nuttet! Føj hvor overgrebsagtigt 

Anmeld Citér

30. april 2015

SandraXOXO

Folk der brokker sig. i min familie (og på fb, baby osv) elsker folk at brokke sig og jeg sidder altid der med mit smil og tænker, okay slap dog af, så er det vel heller ikke værre

Anmeld Citér

30. april 2015

Disarobi

Christine skriver:

Ej Ja! De der opstillede babyer hvor babyens arme er vredet rundt i alle mulige og umulige stillinger! Gerne med hovedet støttende på hænder. Hvem f..... gør det og hvem i alverden synes det er nuttet! Føj hvor overgrebsagtigt 

Det gør jeg 

Anmeld Citér

30. april 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Christine skriver:

Wauw. Altså jeg har godt nok aldrig haft mine unger til fotograf, men.. Overgrebsagtigt? Ofte sover babyerne på billederne, eller bare ligger og ser søde ud. så der er vel næppe tale om overgreb når de ikke reagerer mere end dét  

Anmeld Citér

30. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mor11 skriver:

Wauw. Altså jeg har godt nok aldrig haft mine unger til fotograf, men.. Overgrebsagtigt? Ofte sover babyerne på billederne, eller bare ligger og ser søde ud. så der er vel næppe tale om overgreb når de ikke reagerer mere end dét  

Jeg synes måske også overgreb er et voldsomt ord - men jeg forstår nu stadig ikke ideen. Hvorfor vil man have et billede af sit barn der ligger i en underlig stilling og ofte i en kurv eller andet unaturligt. 

Anmeld Citér

30. april 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
mor:) skriver:

Jeg synes måske også overgreb er et voldsomt ord - men jeg forstår nu stadig ikke ideen. Hvorfor vil man have et billede af sit barn der ligger i en underlig stilling og ofte i en kurv eller andet unaturligt. 

Som sagt har jeg aldrig selv været til fotograf med mine. Men tænker at det vel er et spørgsmål om smag. Hvad man synes er sødt/smukt. Og så længe ungerne ikke klager er det vel fint nok. Går ikke udfra sådan en babysession tager flere timer pr billede hvor de skal ligge i en kurv eller hvad man nu finder på  

Anmeld Citér

30. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mor11 skriver:

Som sagt har jeg aldrig selv været til fotograf med mine. Men tænker at det vel er et spørgsmål om smag. Hvad man synes er sødt/smukt. Og så længe ungerne ikke klager er det vel fint nok. Går ikke udfra sådan en babysession tager flere timer pr billede hvor de skal ligge i en kurv eller hvad man nu finder på  

Du har ret 

i min optik er den slags billeder for mærkelige 

Anmeld Citér

30. april 2015

MorDk

Jeg er så én af dem som kalder min pige for Prinsesse. Hun er MIN prinsesse. Og hun ELSKER alt med Prinsesser. Og jeg er fuldstændig ligeglad hvad andre mener om det 

Jeg kan slet slet ikke ha' når forældre kommer med den ene tomme trussel efter den anden. Jeg krummer tær' 

F.eks Hvis et barn opfører sig "som mor ikke ønsker" hjemme hos veninden, bedsteforældrene eller lign. og mor "truer" med at hvis ikke X stopper nu så går vi hjem. (De er lige ankommet) 

Fair nok hvis du pakker sammen og går men hvis du ikke har tænkt dig at forlade stedet SÅ stop dog med at "true" med det. Arrgh!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.