Er der noget I bare ikke kan klare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2015

TNBC

SnartMorTil>4 skriver:

tjaaa det var bare en tanke hihi 

er der noget i jeres hverdag, i tænker over i bare ikke kan klare hvis i ser det ? en ting folk gør, eller mod jer? eller manden gør hihi

jeg har et par stykker som går mig koldt ned af ryggen og kan få min næse til at vride sig ind som en bulldogs  

1: Jeg kan ikke SNUP de der pyntebånd man kan sætte på babyer! jeg aner ikke hvorfor, men åhh jeg sukker langt væk når jeg ser dem, og har lyst til at pille dem af når jeg ser de søde små baby piger og så er de med sådan en dusk i hele panden 

2: Og så kan min mor stadig finde på det, og jeg kan simpelthen kaste op hver gang, men hvis fx min dreng har noget sidende på mundvigen, så kommer hun der med sit rygespyt og slikker på tomlen og gnider det af  BRADR! har sagt til hende jeg ikke selv kunne fordrage det når hun gjorde det da jeg var lille, men hun har til tider stadig at glemme det hihi 

det var bare et par stykker hvor det hele kan vende sig i mig, den der med pyntebåndet, forstår jeg ikke selv hvorfor jeg ikke kan, men har bare aldrig kunne ha dem,. og nu venter jeg selv en pige, og jeg håber inderligt folk har hørt når jeg har sagt jeg ikke kan snup dem hihi 

Folk der smasker(Er helt glad når hun ikke er hjemme når vi spiser, så jeg slipper for at høre på det)

Folk der lyver, og er ligeglad med at folk ved det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

Carina:-)

Lad mig se :)

Folk der spytter på fortorvet

Folk der maser sig ind i svingdøre med deres kundevogn så det hele går  i stå fordi de har så travlt at self skal alle vi andre da stoppe verden så de kan komme afsted -At det så tager dobbelt så lang tid end hvis de havde ventet til der ordentlig plads fatter de jo så ikke.

Folk ved ta selv búffet der piller i maden AD!! Eller stikker hele hovedet ind over fadene for at snuse til maden  Nooooo!

Folk i for småt tøj der gør at jeg får frit udsyn til deres klamme bagdel Kan de da ikke mærke at der ikke er tøj på det halve af måsen?

Folk der selv tror at de er så rummelige og konstant har et behov for at pudse deres glorie - uden at opdage at de ikke selv er en dyt anderledes end os andre - Vi skjuler det bare ikke så godt 

Anmeld Citér

23. april 2015

Marts<3

Mit problem er vandspild. 

Kan ikke klare når vand bare løber. Folk der bare lader vand løbe gir mig kvalme. Regnvejr i film, ordne grønsager mens vandet bare står ud eller at vaskeop på samme måde, føj.. 

Også har jeg er seriøst problem med bussemænd i min søns næse. Jeg piller ofte næse på ham. Det er faktisk ret synd. Men at se ham med bussemænd i næsen gir mig myrekryb. Voksne mennesker går da heller ikke rundt med bussemænd hængende 

Anmeld Citér

23. april 2015

esioul

- pålæg og brød der har været åbnet i mere end 2 dage (ja vi smider meget ud) :O

- Personer der hoster, hvor man kan høre det rallere og der kommer noget med op 

- Offentlige toiletter

Anmeld Citér

23. april 2015

Carina:-)

esioul skriver:

- pålæg og brød der har været åbnet i mere end 2 dage (ja vi smider meget ud) :O

- Personer der hoster, hvor man kan høre det rallere og der kommer noget med op 

- Offentlige toiletter

Ej føj -jeg sad lige og guffede en ostepølse .

Den fik hunden så -Kan lige høre sådan en klam fugtig hoste for mig  Yikkess 

Anmeld Citér

23. april 2015

God-mor

Jeg kan ikke klare fedtet hår, eller børn med indtørret snot og snavs i ansigtet. 

Og så kan jeg ikke snuppe forældre, som ikke kan se en rynke i r**** på deres yngel 

Anmeld Citér

23. april 2015

esioul

Carina:-) skriver:

Ej føj -jeg sad lige og guffede en ostepølse .

Den fik hunden så -Kan lige høre sådan en klam fugtig hoste for mig  Yikkess 

Sorry 

Anmeld Citér

24. april 2015

Mettefpigen

Folk der cykler over for rødt!!... og biler der har alt for travlt!!!... 

Anmeld Citér

24. april 2015

Troldemommi

Og så hader jeg også forældre der kører på cykel uden cykelhjelm på imens deres barn sidder bagpå med cykelhjelm på, hallo, vil i gerne gøre jeres unger forældreløse, i kan lige så nemt falde og slå hovedet som jeres barn kan...

Anmeld Citér

24. april 2015

SaraSH

Det værste jeg ved er (puha listen er lang):

Når folk tager syltede agurker og/eller asier osv op fra glasset med fingrene og direkte ind i munden! FØJ!! 

Dem som putter det halve af remuladen tuben ud på deres alt for lille pølsemad !!

Dem som kaster sig over maden inden den dårligt står på bordet - ha nu nogen manér

Folk der gaber og/eller nyser så hele jorden skælver

Børn med snotten løbende hele vejen ned til munden - hvor mange med småbørn har ikke lige en vådserviet i nærheden !!?

De mennesker som ved ALT i hele verden om graviditet, fødsler og børn efter de selv blev mor - min graviditet og fødsel er aldrig den samme som alle andres!

De mødre som gør det hele til en konkurrence - hvis fødsel var længst, hvem fik ikke smertestillende, hvor stort er dit barn nu og hvad kan mit barn. Børn er forskellige og alt foregår i deres eget tempo

Uopdragne børn !! 

Nå... Jeg kunne sikkert komme med mange mange forfærdelige ting 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.