Er der noget I bare ikke kan klare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Overpyntede babyer

professionelle fotografier hvor babyer og småbørn bliver sat i en unaturlig kontekst og typisk også lidt overpyntet. 

Kvinder der bærer hijab eller burka - kan ikke huske hvad det hedder. Men den hvor der kun er øjne tilbage og nogle har net foran øjnene - jeg får ondt i maven når jeg går forbi en kvinde iklædt sådan en. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

KomSåBaby!

Jeg bryder mig ikke om folk der ophøjer deres børn til prinsesser, prinser eller små konger... De har IKKE blåt blod i årene, og personligt vil jeg hellere kalde mine børn; rødder, trolde og krudtugler 

Så absolut HADER jeg folk der ikke har god håndhygiejne - jeg kan næsten få kvalme af, at stå på et offenligt toilet og vaske fingre - der kommer en dame ud fra et af de andre toiletter og går ud UDEN at vaske hænder, eller hvis folk kun lige skyller hænderne - det forsvinder bakterierne altså ikke af!    Det er da for klamt - så jeg er sådan en særling der bruger papir på, at åbne døren og har hånddesinfektion i tasken og det første jeg gør når jeg kommer hjem, er at vaske fingre - 2 GANGE! 

Og så er jeg bare generelt træt af den tendens jeg syntes vi ser i DK og i verden i dag - den her; mig, mig, mig... Alt handler om, at komme først uden overhoved at have tid til også at se sig omkring og hjælpe de nærmeste der kunne bruge en hånd. 

Det er så simpelt som, at opgive sin plads i bussen til de ældre (eller andre besværede) holde døren for andre til butikken, hjælpe den ældre dame i netto med at få pakket sine vare, stikke den hjemløse en skilling osv. Generelt bare opfører sig ordenligt i det offentlige rum og tage hensyn til de medmennesker man har.. Men NEJ, hvis JEG syntes, så gør JEG også sådan som JEG vil det! 

Lad os hjælpe hinanden og smile lidt mere! 

Anmeld Citér

24. april 2015

TNBC

KomSåBaby! skriver:

Jeg bryder mig ikke om folk der ophøjer deres børn til prinsesser, prinser eller små konger... De har IKKE blåt blod i årene, og personligt vil jeg hellere kalde mine børn; rødder, trolde og krudtugler 

Så absolut HADER jeg folk der ikke har god håndhygiejne - jeg kan næsten få kvalme af, at stå på et offenligt toilet og vaske fingre - der kommer en dame ud fra et af de andre toiletter og går ud UDEN at vaske hænder, eller hvis folk kun lige skyller hænderne - det forsvinder bakterierne altså ikke af!    Det er da for klamt - så jeg er sådan en særling der bruger papir på, at åbne døren og har hånddesinfektion i tasken og det første jeg gør når jeg kommer hjem, er at vaske fingre - 2 GANGE! 

Og så er jeg bare generelt træt af den tendens jeg syntes vi ser i DK og i verden i dag - den her; mig, mig, mig... Alt handler om, at komme først uden overhoved at have tid til også at se sig omkring og hjælpe de nærmeste der kunne bruge en hånd. 

Det er så simpelt som, at opgive sin plads i bussen til de ældre (eller andre besværede) holde døren for andre til butikken, hjælpe den ældre dame i netto med at få pakket sine vare, stikke den hjemløse en skilling osv. Generelt bare opfører sig ordenligt i det offentlige rum og tage hensyn til de medmennesker man har.. Men NEJ, hvis JEG syntes, så gør JEG også sådan som JEG vil det! 

Lad os hjælpe hinanden og smile lidt mere! 

Jeg kan heller ikke klare det med hygiejne.

Jeg var inde på et toilet, der var INTET sæbe overhovedet. Men jeg var nød til at bruge det, for jeg kunne ikke komme på toilettet igen før om 40minutters tid.
Jeg rørte ved intet, jeg brugte min trøje til at åbne døre..  

Anmeld Citér

24. april 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP

:-) Sjov tråd !!

- at folk trækker i sommertøjet, når temperaturen rammer 15 grader...- come on - det er jo ikke sommer endnu !!!

- at manden man lige har hilst på, starter motorsaven når man så passerer...- med en BARNEVOGN !!! Øhhh....- kunne du måske ha' ventet 5 sek ???

- At der bliver trukket på skuldrene af at deres barn griner dem op i ansigtet , efter de har sagt nej til noget og siger "hun gør det bare alligevel, så orker ikke at gøre noget ved det"...

Anmeld Citér

24. april 2015

Sabone

Åh.. Jeg kan ikke have, når folk siger pipfugl, vovhund, pruhhest og sådan noget! Det er en fugl, hund og en hest.. 

Anmeld Citér

28. april 2015

AJ14

Hehe.

god tråd :-)

Jeg kan ikke klare folk der gnasker gulerødder. Det er så irriterende når folk sidder der i stillezonen i toget eller biografen og gnasker to kilo gulerødder. Eller en kollega der sidder ved siden af en og gnasker gulerødder. Og ja folk der smasker eller slår tænderne på gaflen hver gang de tager en bid, så der kommer sådan en lille kliklyd når tænderne rammer gaflen.

Folk der lever gennem deres børn og bruger dem ubevidst/bevidst som et konkurrence parameter og skal sammenligne børn, som i nu kan mit barn dit og dat hele tiden. Lad nu bare børn være børn. :-)

Opkast - får det så dårligt hver gang jeg er i nærheden af en der kaster op.

Folk der tror de hele tiden skal klare alverdens problemer. f.eks. hvis man en dag er i lidt dårligt humør - tror de straks at man skal snakke om problemerne og hvis ikke man gider snakke så bliver de ved at spørge til.. Altså - nogengange har man bare lyst til at være for sig selv uden der er decideret noget galt.

Folk der elsker at høre dem selv tale og afbryder konsekvent andre når man forsørger at sige noget.

Sprite - da det smager af Vodka Currant.. Ahemm.. :-)

Dild og estragon.

Gamle beskidte stofsofaer(så står jeg altså hellere op.)

Folk der tørrer mad af Deres ungers kind med en finger og derefter selv slikker fingeren ren.

Folk der ikke holder til højre på motorvejen..

Anmeld Citér

28. april 2015

SofiaMik

Falske folk er det værste jeg ved. Når de står der og slikker andre i r.... puha kan slet ikke ha' det.

Kvinder, der giver andre kvinder en "måler" med øjnene fra sko til ansigt og viser deres foragt for disses påklædning. Har prøvet at være offeret. Det er drønubehageligt.

Kvinder, der stjæler andre kvinders mænd bevidst, især hvis der er børn involveret

Kvinder, der tror, at de kan tillade sig at fortælle andre kvinder, at de opdrager deres børn "forkert" på en pæn måde.

Ulækre karklude, som ikke bliver skiftet

Folk der smider affald i naturen, forbandet svineri

Når folk tager kæmpe portioner - man kan da tage 2 gange?

Og så har jeg bare en aversion mod fødder - vil ikke have dem i nærheden af mig - undtagen babys

Anmeld Citér

28. april 2015

lillespir26

SnartMorTil>4 skriver:

tjaaa det var bare en tanke hihi 

er der noget i jeres hverdag, i tænker over i bare ikke kan klare hvis i ser det ? en ting folk gør, eller mod jer? eller manden gør hihi

jeg har et par stykker som går mig koldt ned af ryggen og kan få min næse til at vride sig ind som en bulldogs  

1: Jeg kan ikke SNUP de der pyntebånd man kan sætte på babyer! jeg aner ikke hvorfor, men åhh jeg sukker langt væk når jeg ser dem, og har lyst til at pille dem af når jeg ser de søde små baby piger og så er de med sådan en dusk i hele panden 

2: Og så kan min mor stadig finde på det, og jeg kan simpelthen kaste op hver gang, men hvis fx min dreng har noget sidende på mundvigen, så kommer hun der med sit rygespyt og slikker på tomlen og gnider det af  BRADR! har sagt til hende jeg ikke selv kunne fordrage det når hun gjorde det da jeg var lille, men hun har til tider stadig at glemme det hihi 

det var bare et par stykker hvor det hele kan vende sig i mig, den der med pyntebåndet, forstår jeg ikke selv hvorfor jeg ikke kan, men har bare aldrig kunne ha dem,. og nu venter jeg selv en pige, og jeg håber inderligt folk har hørt når jeg har sagt jeg ikke kan snup dem hihi 

Hehe bare lige for at skubbe til dit had 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. april 2015

o1Mutte

Folk der smasker og spiser med åben mund 

Kan ikke klare det! 

Folk der bøvser mens der er mad på bordet. Synes det er så uhøfligt og alt vender sig i mig. 

Folk der går med deres hund og hiver og flår i snoren for at få hunden til at makke ret.. 

Folk der afbryder konstant. Det er så utroligt irriterende at blive afbrudt 3 ord inde i en sætning 

Anmeld Citér

30. april 2015

SandraXOXO

lillespir24 skriver:

Hehe bare lige for at skubbe til dit had 

Åhhh hvor nuttet har man lige lov at være 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.