SnartMorTil>4 skriver:
tjaaa det var bare en tanke hihi
er der noget i jeres hverdag, i tænker over i bare ikke kan klare hvis i ser det ? en ting folk gør, eller mod jer? eller manden gør hihi
jeg har et par stykker som går mig koldt ned af ryggen og kan få min næse til at vride sig ind som en bulldogs
1: Jeg kan ikke SNUP de der pyntebånd man kan sætte på babyer! jeg aner ikke hvorfor, men åhh jeg sukker langt væk når jeg ser dem, og har lyst til at pille dem af når jeg ser de søde små baby piger og så er de med sådan en dusk i hele panden 
2: Og så kan min mor stadig finde på det, og jeg kan simpelthen kaste op hver gang, men hvis fx min dreng har noget sidende på mundvigen, så kommer hun der med sit rygespyt og slikker på tomlen og gnider det af
BRADR! har sagt til hende jeg ikke selv kunne fordrage det når hun gjorde det da jeg var lille, men hun har til tider stadig at glemme det hihi 
det var bare et par stykker hvor det hele kan vende sig i mig, den der med pyntebåndet, forstår jeg ikke selv hvorfor jeg ikke kan, men har bare aldrig kunne ha dem,. og nu venter jeg selv en pige, og jeg håber inderligt folk har hørt når jeg har sagt jeg ikke kan snup dem hihi 
Folk der går for meget i detaljer/brokker sig.
Der er en der brokker sig over at de synger at Afrika er et land, i en støttesang, fra 80´erne.
Folk der bagtaler.