Er der noget I bare ikke kan klare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2015

TNBC

MorDk skriver:

Jeg er så én af dem som kalder min pige for Prinsesse. Hun er MIN prinsesse. Og hun ELSKER alt med Prinsesser. Og jeg er fuldstændig ligeglad hvad andre mener om det 

Jeg kan slet slet ikke ha' når forældre kommer med den ene tomme trussel efter den anden. Jeg krummer tær' 

F.eks Hvis et barn opfører sig "som mor ikke ønsker" hjemme hos veninden, bedsteforældrene eller lign. og mor "truer" med at hvis ikke X stopper nu så går vi hjem. (De er lige ankommet) 

Fair nok hvis du pakker sammen og går men hvis du ikke har tænkt dig at forlade stedet SÅ stop dog med at "true" med det. Arrgh!

Her er den lille også min lille prinsesse  (hun er ikke min) men hun er en lille prinsesse  (vinker som dronning og har sjovt nok navn som en af de kongelige)men nej hun har ikke blåt blo

d, men derfor kan hun da godt være en lille prinsesse.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2015

FrkC

Jeg er heller ikke til at kalde børn for prinser og prinsesser .. Jeg vil ikke sige jeg ikke kan klare det, jeg gør det bare ikke .. Det er for tuttenuttet til mig 

Så hader jeg når folk vil røre min  mave (er altså kun 13+6) .. Min mave er ikke ret meget større end den plejer at være - hold snitterne væk !!! 

Jeg hader folk der hiver og slider i deres hunde når de går med dem !

Så kan jeg ikke klare mennesker der ikke tager hensyn til andre og tror de ejer det hele .. 

Anmeld Citér

30. april 2015

TNBC

SnartMorTil>4 skriver:

tjaaa det var bare en tanke hihi 

er der noget i jeres hverdag, i tænker over i bare ikke kan klare hvis i ser det ? en ting folk gør, eller mod jer? eller manden gør hihi

jeg har et par stykker som går mig koldt ned af ryggen og kan få min næse til at vride sig ind som en bulldogs  

1: Jeg kan ikke SNUP de der pyntebånd man kan sætte på babyer! jeg aner ikke hvorfor, men åhh jeg sukker langt væk når jeg ser dem, og har lyst til at pille dem af når jeg ser de søde små baby piger og så er de med sådan en dusk i hele panden 

2: Og så kan min mor stadig finde på det, og jeg kan simpelthen kaste op hver gang, men hvis fx min dreng har noget sidende på mundvigen, så kommer hun der med sit rygespyt og slikker på tomlen og gnider det af  BRADR! har sagt til hende jeg ikke selv kunne fordrage det når hun gjorde det da jeg var lille, men hun har til tider stadig at glemme det hihi 

det var bare et par stykker hvor det hele kan vende sig i mig, den der med pyntebåndet, forstår jeg ikke selv hvorfor jeg ikke kan, men har bare aldrig kunne ha dem,. og nu venter jeg selv en pige, og jeg håber inderligt folk har hørt når jeg har sagt jeg ikke kan snup dem hihi 

Folk der går for meget i detaljer/brokker sig.

Der er en der brokker sig over at de synger at Afrika er et land, i en støttesang, fra 80´erne.

Folk der bagtaler.

Anmeld Citér

30. april 2015

Christine

Mor11 skriver:

Wauw. Altså jeg har godt nok aldrig haft mine unger til fotograf, men.. Overgrebsagtigt? Ofte sover babyerne på billederne, eller bare ligger og ser søde ud. så der er vel næppe tale om overgreb når de ikke reagerer mere end dét  

Jeg synes det er overgrebs-agtigt at tvinge babyens hænder i en unaturlig stilling og fx hvis h*n hænger over kanten på en barnevogn

Prøvede lige at finde et eksempel men kan ikke finde ud af at vvedhæfte på tlf

mener naturligvis ikke blot at være fotograf 

Anmeld Citér

30. april 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Christine skriver:

Jeg synes det er overgrebs-agtigt at tvinge babyens hænder i en unaturlig stilling og fx hvis h*n hænger over kanten på en barnevogn

Prøvede lige at finde et eksempel men kan ikke finde ud af at vvedhæfte på tlf

mener naturligvis ikke blot at være fotograf 

Må være ærlig og indrømme at jeg ikke helt er med.. jeg tror aldrig jeg har set sådan et billede hvor babyen ser helt forvredet ud, som du taler om.  

Anmeld Citér

30. april 2015

mortilnoahogmelina

Jwg hader inderligt nullermænd ... 

Ja jeg støvsuger alt for ofte 3-4 gange dageligt ... 

Anmeld Citér

30. april 2015

TNBC

Kom lige på en ting mere.

Folk der brokker sig/tuder over at de ingen penge har, og så lige snart lønnen kom ind, springer de ud og shoppe og kommer hjem med Flere poser af tøj og sko.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.