Er der noget I bare ikke kan klare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.081 visninger
56 svar
104 synes godt om
23. april 2015

MorTil4<3

tjaaa det var bare en tanke hihi 

er der noget i jeres hverdag, i tænker over i bare ikke kan klare hvis i ser det ? en ting folk gør, eller mod jer? eller manden gør hihi

jeg har et par stykker som går mig koldt ned af ryggen og kan få min næse til at vride sig ind som en bulldogs  

1: Jeg kan ikke SNUP de der pyntebånd man kan sætte på babyer! jeg aner ikke hvorfor, men åhh jeg sukker langt væk når jeg ser dem, og har lyst til at pille dem af når jeg ser de søde små baby piger og så er de med sådan en dusk i hele panden 

2: Og så kan min mor stadig finde på det, og jeg kan simpelthen kaste op hver gang, men hvis fx min dreng har noget sidende på mundvigen, så kommer hun der med sit rygespyt og slikker på tomlen og gnider det af  BRADR! har sagt til hende jeg ikke selv kunne fordrage det når hun gjorde det da jeg var lille, men hun har til tider stadig at glemme det hihi 

det var bare et par stykker hvor det hele kan vende sig i mig, den der med pyntebåndet, forstår jeg ikke selv hvorfor jeg ikke kan, men har bare aldrig kunne ha dem,. og nu venter jeg selv en pige, og jeg håber inderligt folk har hørt når jeg har sagt jeg ikke kan snup dem hihi 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

Sissel

Jeg kan ikke KLARE lange negle.. Synes simpelthen det er SÅ ulækkert.. Uuuh ha, alle de bakterier og skidt og møg der sidder der under.

og så fatter jeg simpelthen ikke hvor der er så mange børn der render rundt med sut i munden. I min verden er sut til trøst eller når man skal sove. Ikke når man leger eller er med ude og handle osv. 

Anmeld Citér

23. april 2015

fo82

Høje skingre lyde (er støjfølsom)

edderkopper

for mange mennesker på et sted

mennesker der konstant afbryder på trods af et høfligt "et øjeblik"

mennesker der ikke kan forstå at man ikke kan rydde en hel kalender for noget de selv mener kun tager et par minutter (hvem skal jeg da aflyse? Og vil du gøre det og forklare at det er fordi du selv synes du er vigtigere??!!?!)

hm...... 

Anmeld Citér

23. april 2015

ErDetSnartNU

Jeg kan slet ikke klare, når folk kalder små børn for prinser og prinsesser. Puha, hvor jeg bare synes det er vammelt! Hverken jeg eller min kæreste er royale (eller royalister for den sags skyld!) så vores (kommende) barn er hverken en prins eller en prinsesse! Det er et helt almindeligt barn, og det er fint nok! 

Og så vil jeg indrømme, at jeg heller ikke kan klare, når folk stiller spørgsmål på debatfora, som de meget (!) nemt kan finde svar på ved en hurtig googlesøgning. Spørgsmål som "Hvor meget kan jeg få i SU?", "Hvor meget kaffe må jeg drikke, når jeg er gravid?", "Kan jeg få SU og barselsdagpenge samtidig?" og lignende tager under 2 minutter selv at finde svar på, og jeg må indrømme, at jeg synes at folk fremstiller sig som værende uintelligente og hjælpeløse, når de hellere vil spørge en flok fremmede (som heller ikke altid er enige om, hvor meget kaffe man må drikke som gravid) end at google sig frem til en troværdig kilde på nettet. 

Anmeld Citér

23. april 2015

asff

SnartMorTil>4 skriver:

er der noget i jeres hverdag, i tænker over i bare ikke kan klare hvis i ser det ? en ting folk gør, eller mod jer? eller manden gør hihi

jeg har et par stykker som går mig koldt ned af ryggen og kan få min næse til at vride sig ind som en bulldogs  

1: Jeg kan ikke SNUP de der pyntebånd man kan sætte på babyer! jeg aner ikke hvorfor, men åhh jeg sukker langt væk når jeg ser dem, og har lyst til at pille dem af når jeg ser de søde små baby piger og så er de med sådan en dusk i hele panden 

2: Og så kan min mor stadig finde på det, og jeg kan simpelthen kaste op hver gang, men hvis fx min dreng har noget sidende på mundvigen, så kommer hun der med sit rygespyt og slikker på tomlen og gnider det af  BRADR! har sagt til hende jeg ikke selv kunne fordrage det når hun gjorde det da jeg var lille, men hun har til tider stadig at glemme det hihi 

det var bare et par stykker hvor det hele kan vende sig i mig, den der med pyntebåndet, forstår jeg ikke selv hvorfor jeg ikke kan, men har bare aldrig kunne ha dem,. og nu venter jeg selv en pige, og jeg håber inderligt folk har hørt når jeg har sagt jeg ikke kan snup dem hihi 

Jeg kan virkelig ikke fordrage når folk smasker! Uh, jeg får lyst til at skrige ''så spis dog ordentligt!!!!''

Eller når folk piller næse meget åbenlyst.

Anmeld Citér

23. april 2015

S*DD

Jeg har meget svært ved negative mennesker  

Og ja det tror jeg faktisk er det eneste jeg har det virkelig svært ved

Anmeld Citér

23. april 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Lange negle, adr, især med neglelak så man ikke kan se alt skidtet under eller allerværst kunstige lange negle. Tænker altid de på et tidspunkt falder af og ender i maden Eller mænd med lange negle adr, adr. Adr! Store børnehavebørn i klapvogne og med sut midt på dagen, ikke fordi de er trætte. Kvinder med for meget makeup, især når det lugter meget parfumeret. Smasken og åbenlys næsepileri eller bøvsen når man spiser. Ja, jeg har mange aversioner

Anmeld Citér

23. april 2015

MediaAnarchy

Jeg har det rigtig svært med folk der spytter offentligt.

og så får jeg desværre kvalme, når andre hoster - og det kan de jo ikke gøre for.

//MediaAnarchy - der kunne finde på mange flere ting, men ikke vil fremstå negativ. 

Anmeld Citér

23. april 2015

Sandratoft

SnartMorTil>4 skriver:

Folk der bagtaler  Jeg hader det, kender et par stykker De næsten ikke kan vente til at vedkommende er ude af døren så de kan starte med at bagtale. 

Og så hader jeg smasken, dog ikke når min datter gør det  

Anmeld Citér

23. april 2015

Benjamins'mor

Smasken, det kan jeg bare ikke klare. Det løber mig ned af ryggen når folk sidder og nærmest smasker en lige op i hovedet. Føj! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.