Er der noget I bare ikke kan klare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2015

MorTilN

Når folk klæder deres små hunde ud i alle mulige underlige outfits hver eneste dag og bære dem rundt i tasker i stedet for at lade den være en hund på dens 4 ben, jeg har så ondt af de små hunde også bare generelt mennesker der ikke passer deres dyr ordentligt, det kan jeg virkelig ikke have.

Når forældre ikke griber ind vis deres møgunger opfører sig uopdragent mod andre i offentligheden mens de kigger på det og så bliver sure når andre så retter på deres børn fordi de ikke selv gør det.

Og mennesker der bare ikke fatter et nej når man f.eks. er i byen og afviser en fyr og han så blive ved.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

Clisolka

Uha meget kan forstyrre mig 

F.eks. en der sidder til et møde og trykker på kuglepennen konstant - dét kan drive mig til vandvid. 

En buspassager bag mig der nyser, så jeg bliver ramt på øret og det bagerste af kinden - jamen tak for bakterierne! Jep, been there, done that 

Undskyld, jeg kan ikke gøre for det, men jeg kan ikke fordrage dem der hvert 5-6 sekund kommer med de der host/stønnen. Hvorfor gør man det??

Anmeld Citér

23. april 2015

Troldemommi

jeg hader når nogle mennesker knækker fingre, altså jeg har lyst til at løbe langt væk, jeg får helt kuldegysninger af det 

Monica 

Anmeld Citér

23. april 2015

Dorthe1986

Det eneste jeg har svært ved er folk der er fordømmende overfor andre ;-)

Anmeld Citér

23. april 2015

Signe-bine

Jeg hader smasken, som så mange andre :-)

Og så bryder jeg mig ikke om folks tendens til at fralægge sig ALT ansvar for en given situation. Jeg tænker mest i feks trafikken, hvor mange, ligemeget hvad de kører på/i, ikke føler de har noget ansvar for de andre eller for sig selv; cyklister og fodgængere der feks kører og går som om de gerne vil køres over, og bilister der kører som om de bløde trafikanter bare skal holde sig tilbage, for ellers ender de netop med at blive kørt over..... Også folk der fralægger sig ansvaret for hvad der er sket og sker i deres eget liv. Det er muligvis grænsende til kynisme fra min side, og jeg bliver da også selv indimellem så opslugt af at have ondt af mig selv at jeg har svært ved at se tingene oppefra. Men derudover prøver jeg at tage ansvaret for det der er sket og så ændre det fremover, hvis det ikke gør mig glad. Der findes kun handlinger og konsekvenser heraf - i min verden. Og jeg kan godt høre hvor kynisk det lyder, men jo mere ærlig man er overfor sig selv med hvad man har gjort for at havne hvor man er havnet, jo nemmere bliver det at ændre det, fordi man reelt set ved hvad præcist hvad problemet er :-)

Sikke en smøre... 

Og der er mere ;-) Jeg bryder mig heller ikke om negativitet. Igen ved jeg godt at man kan have en dårlig dag, men et smil eller bare almen høflighed kan redde en andens dag. Feks en stakkel i kassen i Netto, eller om man holder døren for en anden eller giver sin plads i bussen til en trængende. Så spreder man positivitet fremfor negativitet, og dét er jeg vild med. I bund og grund er det vel også en del af at tage ansvar for sig selv og hvem man er, vil du være personen der bidrager til andres dårlige oplevelse, eller den der redder den?!

Anmeld Citér

23. april 2015

jenny4

Dårlig ånde.

Folk der har ondt af sig selv uden at tage ansvar for at ændre situationen.

Når andre planlægger min tid..

Anmeld Citér

23. april 2015

Michella2

Bumser 

kan simpelthen ikke klare synet af gule bumser. Jeg ved godt man ikke kan gøre for man har uren hud, men når de bliver helt gule kan jeg dårligt se folk i øjnene.. Det løber mig bare langt ned ad ryggen 

Anmeld Citér

23. april 2015

MoarMoar

Beskidte sutter. Sutter der ser ud som om de aldrig er blevet skyllet og kogt. Jeg kan ikke klare beskidte sutter, jeg har allerbedst lyst at tage sutten og vaske og koge den :-) 

Anmeld Citér

23. april 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha jeg har så mange ting jeg slet ik ka ha, at jeg ku sidde og skrive hele aftnen og natten med, så nøjes lige med de væreste

1- Våde opvaskesvampe/ svampe.

2- køkken affald i håndvasken. Altså så smid det dog i skrældespanden, som jo tit er lige under håndvasken..

3- krummer i smøren.

4- Smørkniven i feks leverpostej, marmeladen, nutellaen osv. Brug dog en ren kniv/ske til de forskellige ting.

5- Åbne skuffer og skabe. Det tager jo ingen tid at lukke efter sig, når man er færdig. 

6- Min kærestes bare føder

7- tydligt optegnet/ tatoveret øjenbryn der bare ser vildt "kunstige" ud. Får helt lyst til at lave spyt tomlen, og gå hen og se om jeg ka ginde dem af

8- spyt tomlen. 

9- folk der blæser snot ud af næsen.

10- sælger der stopper folk på gaden og ik ka acceptere et pænt nej tak, jeg har ik tid til at snakke, da jeg lige ska nå en masse andre meget vigtigere ting i mit liv... 

Armen jeg ku fortsætte... Vh stine

Anmeld Citér

23. april 2015

MyLove E

Sissel skriver:

Jeg kan ikke KLARE lange negle.. Synes simpelthen det er SÅ ulækkert.. Uuuh ha, alle de bakterier og skidt og møg der sidder der under.

og så fatter jeg simpelthen ikke hvor der er så mange børn der render rundt med sut i munden. I min verden er sut til trøst eller når man skal sove. Ikke når man leger eller er med ude og handle osv. 

Helt enig med begge ting 

En dag vi var ude og handle mødte vi 5 børn under 5 år i havde IKKE sut i mogen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.