Jeg tænker også lidt at ja det mod naturens orden, men det er hele vores samfund jo efterhånden og det er jo vores levevis men genmodificering, kunstige stoffer, varmebehandling, konserveringsmidler og E-nummer i mad, drikke og de verse pleje og rengørings produkter. Så jeg har intet imod at folk for hjælp, så længe det ikke er de der designer babyer som der var oppe i nyhederne på et tidspunkt hvor man selv kunne ændre i DNA'et så de fik blonde krøller, blå øjne osv.
Nu får jeg nok lidt tæsk men jeg tænker en af de andre grunde til at der bliver født for få børn og folk har svære ved at bliver gravide er fordi de venter for længe inden de går i gang med PB.
Sådan som jeg ser det virke det til at vores samfund efterhånden er bygget sådan op at man skal have været sammen i et vis antal år, skal have en god gymnasial uddannelse, have job og karriere, de 3 V'er (villa, vovse, Volvo), en kæmpe opsparing og have levet det vilde ungdomsliv, inden man får børn og så får vi bare ikke lige så mange børn som vi måske gerne ville have og har svære ved at blive gravid...
I følge Danmarks statistik er gennemsnitsalderen på en førstegangsføden kvinder i 2014 29.1 år og for førstegangs fædre er alderen 31.4 år, men kvinder er jo mest fertil i 15-25 års alderen.
Anmeld
Citér