Forulempet på legepladsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2015

TNBC

Jeg har også overvejet politiet men jeg ved jo ikke hvem drengene er, så hvordan tænker du politiet kan hjælpe?

Og de er vel kun 12-13årige, tror ikke politiet kan gøre noget. Og jeg ville hellere have at hvis det var min søn, at jeg fik det af vide, før min søn blev meldt. Det kan jo sagtens have været for sjov(Nogen forstår ikke at det bare ikke er sjovt) så synes det er lidt voldsomt at melde dem.

Edit:
Ja, ok de kan overlade dem til de sociale myndigheder, men det er ikke altid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

Patriark

Anonym skriver:

-ja det er hvad min datter og hendes veninder er blevet.

pigerne er 7-8 år og drengene der har gjort det går i 6-7 klasse. De kender ikke hinanden.

pigerne har selvfølgelig leget ude her i det fine vejr og har haft det rigtig hyggeligt, men det skulle de så ikke have lov til.

vi har boet her i flere år og der har aldrig været sådan noget før. Børnene plejer at finde ud ad det.

Drengene har bl.a.:

-vist mave

-trukket bukserne ned foran pigerne

- stukket en saks ned til tissemanden og ladet som om de ville klippe

- forsøgt at få pigerne til at vise "hud"

- taget deres ting og begravet i sandkassen

- over spyttet pigerne

- spærret så pigerne ikke kunne løbe hjem. ( vi bor ca 50 m derfra).

er der nogen der har et godt råd til hvad jeg kan gøre??

jeg er så ked af det på min datters og de andre pigers vejne

Det skal selvfølgelig politianmeldes.

Anmeld Citér

20. april 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Jeg har også overvejet politiet men jeg ved jo ikke hvem drengene er, så hvordan tænker du politiet kan hjælpe?

Det er jo deres job at finde ud af hvem de er

Men de plejer at tage sådanne sager pænt alvorligt eftersom det faktisk er sexuel krænkende adfærd bl.a. 

Jeg syntes bestemt du skal ringe og vent ikke til imorgen!  

Anmeld Citér

20. april 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Nej, jeg tænkte på nogle af de andre forældre, eller bare mennesker omkring i området. Der må jo være nogen der har en ide om hvem de er eller hvem deres forældre er.

Er der nogle nye beboer, siden ingen af pigerne ved hvem de er..?

Jeg ville ikke kontakte politiet endnu og de kan alligevel ikke gøre noget, når de kun er 12-13år gamle..

Det er et stort område vi bor i med flere skoler, så vi kender ikke alle. Men jeg tror da de bor i nærheden.

De andre forældre har ikke set drengene.

Anmeld Citér

20. april 2015

Patriark

Yurie skriver:

Og de er vel kun 12-13årige, tror ikke politiet kan gøre noget. Og jeg ville hellere have at hvis det var min søn, at jeg fik det af vide, før min søn blev meldt. Det kan jo sagtens have været for sjov(Nogen forstår ikke at det bare ikke er sjovt) så synes det er lidt voldsomt at melde dem.

Edit:

En saks på en lejeplads og spyt er langt over grænsen for hvad der skal tolereres.

Spyt er vold og en saks "er" et våben.

Selvfølgelig skal det anmeldes. 

Anmeld Citér

20. april 2015

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Det skal selvfølgelig politianmeldes.

Hvad tror du politiet vil gøre ved det?

Anmeld Citér

20. april 2015

TNBC

Anonym skriver:

Det er et stort område vi bor i med flere skoler, så vi kender ikke alle. Men jeg tror da de bor i nærheden.

De andre forældre har ikke set drengene.

Ja, så kan I jo desværre ikke gøre noget, før en eller flere af drengene bliver udpeget af en af pigerne.. Spørg din datter, hvordan han så ud, hans tøj(ved godt det skifter, men mange har en stil), snak med forældrene til de andre piger, hvad de har fået fortalt, de andre forældre der er i området, om at holde øje med de drenge, sådan at de ved hvad der er sket, sådan at det ikke sker igen, og at der bliver taget fat i de drenge, så der kan blive gjort noget, hvad ved jeg ik..

Anmeld Citér

20. april 2015

alenemor42

Edit:

Der er intet normalt  i at så store drenge viser kønsdele og over spytter  små piger, politiet har pligt til at kontakte de sociale myndigheder når drengene er mindre årige...

Det er en adfærd der er helt skæv og bestemt ikke normal.... heller ikke i flok.

Var det min knægt der havde gjort sådan ville jeg være alvorligt bekymret .... og helt sikkert mene at der skulle kigges lidt nærmere på ham.

Anmeld Citér

20. april 2015

TNBC

Patriark skriver:

En saks på en lejeplads og spyt er langt over grænsen for hvad der skal tolereres.

Spyt er vold og en saks "er" et våben.

Selvfølgelig skal det anmeldes. 

Ganske enig, men det er ikke sikkert at politiet gøre noget, de kan se det som drengene bare har været "dumme".

Saksen var ikke mod pigerne, kun mod dem selv. Ja, det er voldsomt det der er sket.

Anmeld Citér

20. april 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Det er jo deres job at finde ud af hvem de er

Men de plejer at tage sådanne sager pænt alvorligt eftersom det faktisk er sexuel krænkende adfærd bl.a. 

Jeg syntes bestemt du skal ringe og vent ikke til imorgen!  

Jeg vil i hvert fald ikke ringe før i morgen. Jeg vil lige sove på det, så jeg forhåbenlig kan tænke mere klart. Overvejer at kontakte kommunen og spørge om råd

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.