Forulempet på legepladsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Nej kan være noget. og at to måske er tvillinger(Så de ligner hinanden)

Der er jo en stor chance for at de er en gruppe, der altid holder sammen, så du kan jo snakke med de andre forældre du møder, nævne navnet og at der måske er tvillinger, måske er der nogen der har set gruppen, set et sted du er gået ind(hvor en af dem måske bor)
Det er bare om at prøve, gøre alt for at finde ud af hvem de er.

Jeg vil også kontakte venindernes forældre i morgen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

Kay

Børnetelefonen har en forældre linje og den vil jeg råde dig til at ringe til, de vil kunne råde og vejlede dig

Anmeld Citér

20. april 2015

TNBC

Kay skriver:

Børnetelefonen har en forældre linje og den vil jeg råde dig til at ringe til, de vil kunne råde og vejlede dig

Så det er en god ide..

Anmeld Citér

20. april 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Det var et godt foslag Tak

Anmeld Citér

20. april 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Selv tak..
Jeg er helt sikker på at du ikke ønsker at det sker for andre børn, det er der jo ingen forældre der ønsker. Og at du vil gøre alt for at din datter er tryg, at der bliver gjort noget ved de drenge, for det er ikke ok det de har gjort, og der skal gøres noget ved det. Om det ender hos politiet, er op til dig. Men lige nu er det vigtigste din datter. Og lad hende ikke være alene på legepladsen og snak med alle du møder omkring i kvarteret.

Held og lykke til dig, og til dig og din datter.

Tak

Anmeld Citér

20. april 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Lige mine ord. Derfor hjælper det heller ikke min datter at jeg ringer til politiet pr. omgående. Det hjælper min datter at hun er blevet trøstet, fået varmt bad, fortalt det igen og igen og til sidst puttet i sin seng.

Tak.

Det er ekstremt unormal adfærd for så store drenge. De kan ikke være "hvem som helst". Politiet vil muligvis have en helt klar idé om, hvem de er og hurtigt kunne finde frem til dem - så det ikke gentager sig et andet sted over for andre småbørn i morgen. 

Du SKAL anmelde det. Der er absolut ingen grund til at tøve. 

Anmeld Citér

21. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Jeg er enig i at politiet skal involveres på et tidspunkt, men først skal ts jo finde ud af hvem de er, og det er ikke sikkert der bliver gjort så meget ud af det, på grund af deres alder. Ja, det er alvorlige og farlige ting de har gjort, grænseoverskridende. Og så synes jeg hun skal koncentrer sig om sin datter, så hun føler sig tryg.

Det er pisse irriterende, at man ikke kan gøre meget med de unge, når de opfører sig på den måde. Men de skal jo heller ikke dømmes hvis det var for sjov(der er bare nogen der ikke fatter at sådan noget bare ikke er sjovt) og det skal der gøres noget ved.

Men alligevel ville jeg så mor stadigvæk gerne have at vide hvad min søn havde gjort.

Det er politiet der må finde ud af hvem de er - ikke ts. Ligesom ts ikke skal tage hensyn til drengenes mor. Derudover er Drengene er så store at de må lære der kommer konsekvenser af deres handlinger. 

Hvis du havde en veninde der blev voldtaget ville du vel heller ikke råde til at vente til hun ved hvem det var. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.