Chraz skriver:
Hej piger 
Min datter på 8 vil så forfærdeligt gerne have huller i ørerne. Hun snakker om det næsten dagligt. For mig og min mand (som IKKE er hendes far) må hun gerne. Men hendes rigtige far siger nej!
Han ser hende kun hveranden weekend og kontakter hende ikke i hverdagen og sådan har det været de sidste 4 år. Jeg har altid været den primære forsørger og har været den der har haft mest med hende og gøre. Så jeg bliver ret frustreret over jeg ikke kan opfylde hendes ønske p.g.a ham.
Skal han virkelig have lov til at bestemme hvorvidt hun må få dem eller ej? Hans grund til at sige nej er at "hun skal ikke udstille sig for drengene og være et sexobjekt" Hvilket jeg jo synes er noget komplet vrøvl!
Hvad havde i gjort? Havde i respekteret hans ønske eller trodset ham? Vores samarbejde fungerer normalt fint.
Nej, han skal ikke have lov til at bestemme de, men skal have lov til at have en mening.
Hans begrundelse er latterlig. ingen 8årig er et sexsymbol.
Og hvis han er grunden til at hun ikke kan få dem nu, jamen så må han jo være den der fortæller hende at hun ikke må og hvorfor?
Jeg ville ikke trodse ham, for synes ikke det er ikke en grund til at måske ødelægge et samarbejde, det er det sku en for lille ting til.
Han må sætte sig ned med hende, forklare hende grunden og så må han være den onde, for det er ikke dig der skal være den onde. Og så synes jeg helt sikkert at han skal snakke med andre der har 8-12årige piger og ser hvor mange af dem der har øreringe.
Er drenge så også ganstere i hans øjne, hvis de får øreringe?
Jeg forstår slet ikke hvordan en ørering kan gøre et barn til at udstille sig og være et sexsymbol? En ørering med hello kitty, en smiley eller andet.
Anmeld
Citér