Mama85 skriver:
Men du sidder vel ikke og venter i en bil hverdag i så lang tid, vel? Og hvor lang tid man bruger på lokum er vel individuelt, her er det maks 2-3 min, så i min verden er dén mulighed udelukket. Men når du selv først er hjemme fra job, indkøb og hvad hverdagen ellers tilbyder, så kan jeg godt se pointen i at du ikke kan støvsuge 3 gange inden poderne skal i seng
så dér er du lovligt undskyldt
personligt er jeg på barsel, har én på 6 mdr. Og én på 18 måneder, de tumler, kravler, og krummer, derfor vil jeg på ingen måde nøjes med at være mindre hygiejnisk.
Så dem uden babyer og tumlinger, pak jeres dårlige samvittighed væk, de fleste der svinger støvsugeren mere end én gang er vel småbørnsforældre 
Toilettet er frirummet for os voksne
Nej egentlig ville jeg sige, babysider, facebook eller... Er de små huller, der hvor jeg nok burde sidde og stirre ind i en hvid væg og lukke ned - men det er lige som ikke legalt på samme måde. Så fx nu hvor jeg sidder og læser matematik og lige må fordøje min nye viden, så kan jeg læse her og skrive...
Men klart handler alt om prioritering, og jeg ved udemærket godt vores hjem ikke dufter fint af ajax og vi også ved det er ned prioriteret i forhold til en masse andre ting. Og til trods for jeg nogen gange bliver desperat over vi ikke lever i et minimalistisk ultra rent hjem, så synes jeg nu ikke vi lever beskidt blot fordi vi ikke støvsuger så tit. Vi lever maksimalistisk og har ikke støvsalleri 
Men du har nok også ret, udarbejdende begge to, en hverdag hvor børn skal gå til tusind ting, legekammerater med hjem, prioritering af maden osv. Gør man bare ikke kan støvsuge hver dag og den dårlige samvittighed skal man pakke væk. Selvom det faktisk er svært når man hører hvad andre formår i deres hverdag.
Anmeld
Citér