Hvor tit støvsuger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2015

Signe-bine

Cirka en gang om ugen... Det kommer når vi synes det trænger og nogle gange først nogle dage efter :-P

Vi har ingen husdyr, men der kommer alligevel en del sand med ind og krummer fra maden... Men vi får det sgu ikke altid gjort lige med det samme man tænker tanken "her trænger til en støvsugning". 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

SandraXOXO

Hvis ikke vi støvsuger stue/køkken og gang hver anden dag mindst så ligner vores hjem en jordhule :p vi har en hund og tre børn der lystigt både krummer, fælder og slæber jord og sand med ind. Resten af huset klare sig fint med en støvsugning om ugen. For jeg gider ikke oftere  

Anmeld Citér

4. april 2015

migxher

Hver 2-3 dag (: Vi har 2 katte. Når bettemanden skal til at ned på gulvet og kravle tænker jeg nok at vi gør det lidt oftere. 

Anmeld Citér

4. april 2015

Zelinasmor

Hver dag. Har 2 katte, en pige på 3 og så er der lakeret trægulv i hele lejligheden. Så det er simpelthen nødvendigt. Ellers er det for ulækkert 

Anmeld Citér

4. april 2015

Muhmi

Når der trænger.. Hvilket egentlig burde være 2-3 gange om dagen Men det bliver dog kun til hveranden - tredje dag

Anmeld Citér

4. april 2015

lineog4

Vauw.... flere gange om dagen, ja bare hver dag jeg er imponeret. Hos os er der ikke en gang ryddet op hver dag så man kan støvsuge - jo for det meste i stuerne men ikke altid hvis der nu er hule, togbane eller.....

Jeg vidste godt vi ikke var de mest pertentlige, men at vi er så langt fra gennemsnittet skræmmer mig lidt. Men vores hedder vel en gang om ugen....

Anmeld Citér

4. april 2015

Muhmi

lineog4 skriver:

Vauw.... flere gange om dagen, ja bare hver dag jeg er imponeret. Hos os er der ikke en gang ryddet op hver dag så man kan støvsuge - jo for det meste i stuerne men ikke altid hvis der nu er hule, togbane eller.....

Jeg vidste godt vi ikke var de mest pertentlige, men at vi er så langt fra gennemsnittet skræmmer mig lidt. Men vores hedder vel en gang om ugen....

Vi støvsuger heller ikke alle steder hver gang, nogle gange kun lige i køkkenet, andre gange kun i stuen Vi er absolut ikke rengøringsfreaks herhjemme, det kan man også se Men her er aldrig klamt, heldigvis

Anmeld Citér

4. april 2015

nenadol

Vi støvsuger hver eller hver anden dag. Vi har en golden der fælder helt vildt og jeg kan ikke holde de hundehår ud. 

Vi får en lillesøster til sommer og når hun kommer på gulvet bliver det nok 1-2 gange om dagen. 

Ville synes det var klamt,  at hun var dækket i hundehår. 

Anmeld Citér

4. april 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Helst hver dag. Nogle dage glipper det dog Og vi har kun en 3 årig - ingen dyr. 

Anmeld Citér

4. april 2015

EnGodMor

StephanieNajim skriver:

Vi har 3 børn, så jeg støvsuger mindst 1 gang om dagen, og ofte 2 gange om dagen ☺

Det samme her. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.