lineog4 skriver:
Er egentlig ikke overrasket over forskellen på grænser, og nyder mangfoldigheden.
Jeg er egentlig mere overrasket over man har tid
Kan sagtens se i dit eksempel, at der er tiden også fordi du kan holde til at arbejde om aftenen når børnene er lagt. Da jeg havde mere fleksible arbejdstider, og netop kunne arbejde da børnene var lagt, var der klart også renere her hjemme - men mine unger kan ikke falde i søvn til støvsugerlarmen, og heller ikke sove til lys og støvsuger, oprydning på deres værelse - så tidsrummet for oprydning/støvsugning er begrænset når man rammer hjemmet mellem 15 og 17.30 
Jeg kan også godt se de på barsel eller måske studerende, men det undrer mig stadig for de som har arbejde begge to og kan da kun give en smule dårlig samvittighed her hjemme 
Nu kender jeg dig ikke Line andet end herinde fra :) Men udfra det indtryk du har givet mig skal du dælme ikke have dårlig samvittighed .
Og ja jeg er privilligeret at jeg arbejder som jeg gør ,det giver nogle andre muligheder end hvis jeg arbejde ude af hjemmet.
Nu er vi også flere end gennemsnittet her - og det gør også at det er tvingende nødvendigt at gøre mere rent end gennemsnittet :)
Men så længe man ikke bor i noget der kunne give en anmeldelse til de sociale myndigheder ,og man stadig kan åbne døren når det ringer på -så synes jeg man skal acceptere at man gør det godt nok.
Jeg ville også til enhver tid priotere tiden med børnene frem for støvsugning hvis vores liv så anderledes ud .Tror på at børn husker tidne med puslespil og boller mere end de husker at mor sled 1 støvsuger op om året - Så er der kun mulighed for den ene ting er det helt klart børnene først.
Anmeld
Citér