Hvor tit støvsuger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2015

Spirrevip

Vi støvsuger kun én gang om ugen herhjemme... men vi er også bare os to, og vi sviner ikke ligefrem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

Mum33

JH12 skriver:

Jeg støvsuger gerne vores hus på 100 kvm 1-2 gange om dagen, og det er grundigt begge gange.. Bliver der støvsuget en 3 gang er det bare gange, stue og køkken.. 

�� hvorfor? 

Anmeld Citér

5. april 2015

esiuol22

Nedenunder hver dag, ovenpå kun sjældent  omkring 70 kvadratmeter 4 personer ingen dyr indenfor på nær edderkobber og sølvfisk. 

Anmeld Citér

5. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Her bliver der støvsuget i bund en eller to gang om ugen ca. Vi er far, mor, baby og kat på lige knap 90 km2. Her er (som regel) altid pænt og rent. Det sker vi lader støv forblive støv og prioriterer at bruge tiden som vi lyster. Men i hvert fald en gang ugentligt. På samme tid foregår alt andet rengøring af hjemmet. 

Der bliver flere gange om dagen fejet og vasket gulv i spisestuen dog, mest pga makralmadder ikke ser så godt ud når det bliver helt fladmast og katten lejer med det.

Anmeld Citér

5. april 2015

JH12

Abemor skriver:

�� hvorfor? 

OCD 

med et barn og hund skal der ikke meget til at forstyrre mine øjne..?

Anmeld Citér

5. april 2015

Nea85

Her er vi to voksne og to børn, og vi støvsuger grundigt ca. 2 gange om ugen. Jeg kan ikke fordrage, hvis det kun bliver gjort overfladisk, men det hænder engang imellem alligevel som en 3. gang.

Der bliver fejet under spisebordet de andre dage

Anmeld Citér

5. april 2015

FrkC

Vi støvsuger og vasker gulv nedenunder hver dag, overetagen får en tur ca hveranden til hver tredje dag. Vores hus er knap 200 m2, vi er min kæreste og jeg og så en langhåret hund  Hunden er bange for trapper og kommer derfor ikke ovenpå 

Anmeld Citér

5. april 2015

lineog4

Det er vel en prioteringssag- har man tid til babyforums og andet- ja, så kan man vel også støvsuge 

Pua det sker i hullerne som nu hvor jeg sidder i bilen og venter på manden får tjekket mobilhome igennem eller når jeg går på toilettet - tidspunkter hvor jeg ikke kan støvsuge

Men udover det er det nu ikke støvsugningen jeg ikke kan finde tid og rum til men oprydningen. Skulle jeg støvsuge hver dag og endda 2 gange i de 3-5 timer vi er hjemme før ungerne skal i seng så ville der ikke være meget tid for ungerne at have legetøjet fremme 

Udover det tænker jeg tit at andre virkelig kan noget jeg ikke kan, de kan gøre rent, rydde op, få motioneret, lave mad fra bunden og og og og... når jeg når hjem kl 16 er jeg flad og kan nå maden og lidt vasketøj og så er det det....

Anmeld Citér

5. april 2015

Morgensol

Mit liv er simpelthen for kort til at støvsuge hver dag.. Her blir der støvsuget efter behov.. Vi dør ikke af støv herhjemme.. 

Anmeld Citér

5. april 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Vi plejer at gøre hovedrent hver søndag, så der bliver der selvfølgelig også støvsuget. I hverdagen rydder vi selvfølgelig også op og holder det rent og pænt, men vi støvsuger kun den ene gang om ugen. Jeg synes på ingen måde at vi lever beskidt, så jeg er overrasket over at se at så mange herinde gør det op til flere gange dagligt. Nu er vi dog pt kun min mand og jeg (og forhåbentlig en ekstra én i min mave inden så længe) samt to marsvin der bliver holdt i bur... Vi to voksne grisser jo ikke så meget når vi spiser osv., og rundt om buret svinger vi bare lige kosten ind imellem hvis der ligger hø. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.