Hvor tit støvsuger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2015

Mama85

EBK skriver:

Flere gange om dagen??  

Det ville jeg slet ikke kunne finde tid til.

Vi støvsuger maks 2 gange på en uge, og her er rent og pænt altid.

Det er vel en prioteringssag- har man tid til babyforums og andet- ja, så kan man vel også støvsuge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

PernilleogLouis

Hver dag

Anmeld Citér

4. april 2015

namaha

mortilsilke skriver:

JA som overskrift siger, hvor tit støvsuger i? 

Vi har en robotstøvsuger som køre hver 2 dag, også svinger vi den manuele støvsuger 1-2 gange om ugen 

Anmeld Citér

4. april 2015

Mama85

ErDetSnartNU skriver:

Jer der skriver at I støvsuger 1-2 gange om dagen: er det så hele huset I støvsuger, og støvsuger I det helt i bund, eller er det mere overfladisk? Vi har næsten 200m2, og hvis jeg skulle støvsuge det hver dag, så ville der godt nok gå lang tid med det.

Jeg har også knapt nok 200 kvm, det er dog i 3 etager, det er stueetagen hvor vi har stue, køkken, gang og gæstetoilet der får turen flere gange, de andre etager 1. Gang. Stueetagen bliver støvsuget helt i bund, primært fordi at vi har en baby der kravler, og moderen kan jo godt lige at der er pænt  de andre etager bliver støvsuget godt, ikke overfladisk..man kan jo lige så godt gøre det ordentligt når man er i gang. 

Anmeld Citér

4. april 2015

JH12

1-2 gange om dagen 

Anmeld Citér

4. april 2015

Mami

2-3 gange om dagen  

vi har 2 katte, en asmatisk dreng og er begge hustøvmidde allergikere  

Anmeld Citér

4. april 2015

JH12

ErDetSnartNU skriver:

Jer der skriver at I støvsuger 1-2 gange om dagen: er det så hele huset I støvsuger, og støvsuger I det helt i bund, eller er det mere overfladisk? Vi har næsten 200m2, og hvis jeg skulle støvsuge det hver dag, så ville der godt nok gå lang tid med det.

Jeg støvsuger gerne vores hus på 100 kvm 1-2 gange om dagen, og det er grundigt begge gange.. Bliver der støvsuget en 3 gang er det bare gange, stue og køkken.. 

Anmeld Citér

4. april 2015

Mami

ErDetSnartNU skriver:

Jeg har 100 kvm Og det er i bund hvergang

Anmeld Citér

4. april 2015

Benjamins'mor

Hver dag. 

Synes hurtigt gulvet bliver snavset når børnene spiser kiks. 

Anmeld Citér

4. april 2015

A&F

Hver dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.