Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Riksen skriver:Hej piger Jeg har kigget lidt med på sidelinjen, og tænkt at jeg nu ville melde mig under fanen, som en der også går og "venter" på min mens i denne uge - omkring onsdag. Jeg håber, ligesom jer, at der denne gang er gevinst, så jeg krydser alt der kan krydses for jer og mig. Glæder mig til at høre om nogle positive testsRikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ren nysgerrighed? Hvor længe gik der, inden du ku' teste positiv?Og Camilla, jeg videre!!Jeg er 3 dage over nu, og ikke ét tegn på mens.. kun kvalme, træthed, endnu mere kvalme, og føler mig oppustet som en badebold om aftenen... Men negativ test igår...
brandt-camilla skriver:Du ska da absolut være velkommen Hvor længe har i prøvet ..?? Held og lykke for en positiv test hos jer
brandt-camilla skriver: Ih altså... Nu kom "tante rød", hun var da bare slet slet ik velkommen!!! Øv altså hvor er det træls.. Så får man lige et slag direkte i ansigtet!! Pis oss..!!!
Nena skriver:også stort fra mig. Så må vi bakke hinanden op om en måned!!!
kitty skriver:God indstilling! Det er rart at vi kan bakke hinadnden op herinde, jeg synes det betyder rigtig meget for mig... Jeg venter stadig på mens.... Stadig ingen tegn, nu rumler det bare i maven.. Men har ikke testet idag.. Gør det først i morgen eller torsdag... og til jer...
Neki skriver:Kitty....har du testet?? Går jo og er helt spændt nu... er sjovt så man kan blive helt høj på andres testsHåber heldet er med dig.... krydser i hvert fald alt hvad jeg kanKnus Neki
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128