Test test test.... 8-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

FrkC

Riksen skriver:

Hej piger

Jeg har kigget lidt med på sidelinjen, og tænkt at jeg nu ville melde mig under fanen, som en der også går og "venter" på min mens i denne uge - omkring onsdag. Jeg håber, ligesom jer, at der denne gang er gevinst, så jeg krydser alt der kan krydses for jer og mig.

Glæder mig til at høre om nogle positive tests

Rikke

Du ska da absolut være velkommen
Hvor længe har i prøvet ..??
Held og lykke
 for en positiv test hos jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

FrkC

Ren nysgerrighed? Hvor længe gik der, inden du ku' teste positiv?

Og Camilla, jeg videre!!

Jeg er 3 dage over nu, og ikke ét tegn på mens.. kun kvalme, træthed, endnu mere kvalme, og føler mig oppustet som en badebold om aftenen... Men negativ test igår...

Tak
 oss for jer så jeg er ved at få krampe..

Anmeld

28. september 2009

Riksen

brandt-camilla skriver:

Du ska da absolut være velkommen
Hvor længe har i prøvet ..??
Held og lykke
 for en positiv test hos jer

Tak

Vi har prøvet i et år, så synes det er ved at være på tide...

Jeg har en underlig fornemmelse i brysterne samt at det ene har været ret ømt, sådan med jagende fornemmelser... måske det er tegn på noget, måske ikke. Jeg håber, men er samtidig bange for at det er ønsketænkning. Nu må vi se hvad der sker!

Tak, og held og lykke til jer

også for en positiv test hos jer!

Anmeld

28. september 2009

FrkC

Ih altså... Nu kom "tante rød", hun var da bare slet slet ik velkommen!!! Øv altså hvor er det træls.. Så får man lige et slag direkte i ansigtet!!
Pis oss..!!!

Anmeld

28. september 2009

FrkT

brandt-camilla skriver:

Ih altså... Nu kom "tante rød", hun var da bare slet slet ik velkommen!!! Øv altså hvor er det træls.. Så får man lige et slag direkte i ansigtet!!
Pis oss..!!!

Åhhhh din stakkel. Du får lige et kæmpe
Kender det ALT for godt, man håber og håber, og så bliver man skuffet, bam! Men da hellere at mens kommer end at man skal gå 1½ måned endnu og vente på den, uden at være gravid.... efter mens kan I jo i det mindste prøve igen  Krydser  for at den er der for os begge næste gang!

Anmeld

28. september 2009

Riksen

brandt-camilla skriver:

Pis oss..!!!

Årh, det er jeg ked af at høre!
Nogle gange er livet bare pisse træls, og der er desværre ikke særlig meget vi kan gøre ved det. Jeg kender det kun alt for godt. Så sent som i sidste måned gik jeg fire dage over tid, så jeg begyndte at håbe.... men så kom min mens. Det kan virkelig slå en ud, men jeg håber at du trods alt kan holde humøret oppe, så du er klar til næste omgang.

Jeg føler meget med dig og sender dig en masse positive tanker - håber du kan mærke dem

Rikke

Anmeld

28. september 2009

Miss BananaHammock

brandt-camilla skriver:

Pis oss..!!!

også stort fra mig. Så må vi bakke hinanden op om en måned!!!

Anmeld

29. september 2009

otlitrom

Nena skriver:

også stort fra mig. Så må vi bakke hinanden op om en måned!!!

God indstilling! Det er rart at vi kan bakke hinadnden op herinde, jeg synes det betyder rigtig meget for mig...

Jeg venter stadig på mens.... Stadig ingen tegn, nu rumler det bare i maven..  Men har ikke testet idag.. Gør det først i morgen eller torsdag...

og til jer...

Anmeld

29. september 2009

Neki

kitty skriver:

God indstilling! Det er rart at vi kan bakke hinadnden op herinde, jeg synes det betyder rigtig meget for mig...

Jeg venter stadig på mens.... Stadig ingen tegn, nu rumler det bare i maven..  Men har ikke testet idag.. Gør det først i morgen eller torsdag...

og til jer...

Kitty....har du testet??

Går jo og er helt spændt nu... er sjovt så man kan blive helt høj på andres tests

Håber heldet er med dig.... krydser i hvert fald alt hvad jeg kan

Knus Neki

Anmeld

29. september 2009

otlitrom

Neki skriver:

Kitty....har du testet??

Går jo og er helt spændt nu... er sjovt så man kan blive helt høj på andres tests

Håber heldet er med dig.... krydser i hvert fald alt hvad jeg kan

Knus Neki

Nej, jeg venter til i morgen... Hvis den er der, så synes jeg lige Hcg skulle have en mulighed for at stige, så det ku måles, for der var intet spor af positiv i søndags...
Tester i morgen eller torsdag, hvis der stadig ikke er sket noget.

Men tak for dine tanker. Jeg kender følelsen, jeg har det på helt samme måde med jer andre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.