Test test test.... 8-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Neki

okay...så venter jeg spændt til imorgen eller torsdag... og nok meget klogt at lade hcg niveauet stige lidt

God dag... håber du kan holde ventetiden ud

Knus Neki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

otlitrom

Neki skriver:

okay...så venter jeg spændt til imorgen eller torsdag... og nok meget klogt at lade hcg niveauet stige lidt

God dag... håber du kan holde ventetiden ud

Knus Neki

Det plejer at gå nogenlunde
Jeg skal ned og træne, og manden har også fri idag... så vi må bare ud af huset, så testene ude på bedaværelset ikke frister

Anmeld

29. september 2009

Neki

Det lyder da dejligt med en fridag sammen 

Men ja...i må ud af huset og lave noget, ellers kan man jo nemt lige komme til at gå i selvsving og snige sig ud for at tage en test...Bare liiiiige for sjov

Anmeld

29. september 2009

FrkC

Tak tak søde piger Det betyder virkelig meget med knus og kram (selv i cyberverden ) Det er simpelthen så hårdt når man bare lige ser at nu er mens der!! Så løber man hele følelsesregistret igennem  

SÅ meget for dem der stadig går og venter, håber virkelig den er der denne gang

Anmeld

29. september 2009

FrkC

Tak tak søde piger Det betyder virkelig meget med knus og kram (selv i cyberverden ) Det er simpelthen så hårdt når man bare lige ser at nu er mens der!! Så løber man hele følelsesregistret igennem  

SÅ meget for dem der stadig går og venter, håber virkelig den er der denne gang

Anmeld

3. oktober 2009

otlitrom

Hvem er vi, der stadig går og venter?

Jeg er 8 dage over nu, tror jeg tester igen i morgen. Den var negativ i torsdags... Plejer ikke have uregelmæssig cyklus.. Bare en lang en.. Som nu er endnu længere?

Anmeld

3. oktober 2009

FrkT

kitty skriver:

Hvem er vi, der stadig går og venter?

Jeg er 8 dage over nu, tror jeg tester igen i morgen. Den var negativ i torsdags... Plejer ikke have uregelmæssig cyklus.. Bare en lang en.. Som nu er endnu længere?

Uhhh, det er godt nok spændende  Krydser  for dig i morgen tidlig. Du må da næsten være gravid så?

Anmeld

3. oktober 2009

otlitrom

FrkT skriver:

Uhhh, det er godt nok spændende  Krydser  for dig i morgen tidlig. Du må da næsten være gravid så?

Jeg ved det jo af gode grunde ikke. Var ved lægen torsdag pga. noget andet, men sagde til hende, at jeg var gået over, men testede negativ. Hun sagde at jeg skulle komme igen om en uge, hvis ikke mens var kommet. Det er bare længe og vente... Men der er ingen spor af mens., så jeg ved det virkelig ikke.. Er liiiidt forvirret! Hvis ikke jeg er gravid vil jeg gerne bare have min mens, så vi kan prøve igen! Er jeg gravid, så er jeg 5+5 udfra terminsberegneren herinde.. Og så synes jeg jo jeg burde ku teste positiv....? Æij altså!

Anmeld

3. oktober 2009

FrkT

kitty skriver:

Jeg ved det jo af gode grunde ikke. Var ved lægen torsdag pga. noget andet, men sagde til hende, at jeg var gået over, men testede negativ. Hun sagde at jeg skulle komme igen om en uge, hvis ikke mens var kommet. Det er bare længe og vente... Men der er ingen spor af mens., så jeg ved det virkelig ikke.. Er liiiidt forvirret! Hvis ikke jeg er gravid vil jeg gerne bare have min mens, så vi kan prøve igen! Er jeg gravid, så er jeg 5+5 udfra terminsberegneren herinde.. Og så synes jeg jo jeg burde ku teste positiv....? Æij altså!

Ja det virker lidt underligt, hvis du stadig ikke kan teste positivt så sent. Men der findes jo kvinder som aldrig får en positiv test, måske du er en af dem?

Anmeld

3. oktober 2009

otlitrom

FrkT skriver:

Ja det virker lidt underligt, hvis du stadig ikke kan teste positivt så sent. Men der findes jo kvinder som aldrig får en positiv test, måske du er en af dem?

Jeg ved det ikke Men nu vil vi gerne bare have en form for svar, for synes 8 dage er meget at gå over, "uden grund", hvis du ved, hvad jeg mener?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.