Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Neki skriver:okay...så venter jeg spændt til imorgen eller torsdag... og nok meget klogt at lade hcg niveauet stige lidt God dag... håber du kan holde ventetiden udKnus Neki
kitty skriver:Hvem er vi, der stadig går og venter?Jeg er 8 dage over nu, tror jeg tester igen i morgen. Den var negativ i torsdags... Plejer ikke have uregelmæssig cyklus.. Bare en lang en.. Som nu er endnu længere?
FrkT skriver:Uhhh, det er godt nok spændende Krydser for dig i morgen tidlig. Du må da næsten være gravid så?
kitty skriver:Jeg ved det jo af gode grunde ikke. Var ved lægen torsdag pga. noget andet, men sagde til hende, at jeg var gået over, men testede negativ. Hun sagde at jeg skulle komme igen om en uge, hvis ikke mens var kommet. Det er bare længe og vente... Men der er ingen spor af mens., så jeg ved det virkelig ikke.. Er liiiidt forvirret! Hvis ikke jeg er gravid vil jeg gerne bare have min mens, så vi kan prøve igen! Er jeg gravid, så er jeg 5+5 udfra terminsberegneren herinde.. Og så synes jeg jo jeg burde ku teste positiv....? Æij altså!
FrkT skriver:Ja det virker lidt underligt, hvis du stadig ikke kan teste positivt så sent. Men der findes jo kvinder som aldrig får en positiv test, måske du er en af dem?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128