Min 8-årige kan sgu heller ikke få rugbrød ned.
Da han var de der 4 måneder spyttede han øllebrøden ud, da han var de der 6 mdr, kom rugbrødssnitterne retur, og sådan har det været hele hans liv. Han kan IKKE snuppe smagen af rugbrød, og har derfor aldrig spist det!
Men så spiser han alt muligt andet istedet, flütes, bagettes, durumboller, pitabrød osv osv, og spiser massere af grønt og frugt - han kan heller ikke lige grovbrød eller noget med kerner, så jeg må bare spæde op med nogle andre grove ting.
De andre unger elsker deres rugbrød. Og den der elsker rugbrødet mest, er min lille buttede datter!! :laugh:
Mine unger kan ikke lide ostehaps, men de kan godt lide alm skæreost (mellemlageret) i tern eller blokke. HAVDE de kunne lide ostehaps, tja så havde jeg sgu nok købt det og lagt en i madpakken :blush: (Det blev jo også forsøgt da de var mindre, men de kom altså retur).
Da mine store knægte var små, så var ostehapsene sådan nogle små runde stave, hvor man nærmest skulle trykke osten ud - dem var de altså glade for. Men da de lavede dem om til det de er idag, så kunne de ikke lide dem mere.
Engang imellem får de Babybell med - det er sådan nogle små runde oste med rød parafin omkring man skal åbne, men det bliver meget hurtigt dyrt i længden når der er så mange unger :)
Men de kan godt lide at gnaske sådan en sammen med et stykke brød.
Anmeld