Slik i madpakken forbudt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

als-vb

shulstad (staves???) har lavet nogle grovboller som smager fantastisk der har 8g kostfibre. Og vidst også alt det andet. Virkelig gode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

NikiFin-vb

Boller med nutella mætter mere end rugbrød med makrel mad ;) Måske er det andet sundere men man bliver hurtigere sulten efter det end efter bolle med nutella, fordi der er flere kalorier i bollen ;)

Anmeld

27. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

:laugh: Flødekartofler og sprødstegt culotte mætter også mere end salat og kyllingefilet :huh: Det mætter også mere at spise en hel plade chokolade istedet for en tomat. Dén var godt nok dum Nikifin, men jeg skreg af grin da jeg læste den boller med Nutella vs makrel, så tak for det :laugh: :laugh: Boller med Nutella SMAGER også meget bedre end makrelmad. Det giver også bedre ånde!

Anmeld

28. oktober 2010

als-vb

og så fik man da lige lyst til en bolle med nutella. tak :( ;)

Anmeld

28. oktober 2010

Polyp-vb

nogen, der vil aftge en bøtte med 5 kilo Nutella??? Vi kan ikke lige overkomme at få taget hul på den ;-)

Anmeld

28. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

LYP skrev:
nogen, der vil aftge en bøtte med 5 kilo Nutella??? Vi kan ikke lige overkomme at få taget hul på den ;-)
FEM KILO?????? Det var da noget af en bøtte! Vi kan da bytte hvis det er, jeg har en ny skindfrakke fra Veromoda, kun prøvet på!!! Så hvis du vil bytte er jeg da frisk :laugh:

Anmeld

28. oktober 2010

Polyp-vb

Det er skam en rigtig Nutellabøtte - heldigvis bare i plastik...men det kan da godt være vi kan bytte..du bor jo på 'lorteøen' ikke? Der ka' jeg godt finde ud ... har trods alt boet der i små 27 år

Anmeld

28. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

:laugh: ja, her er ikke så indvilket! Og ellers er der Nørreport, div cafeer, og steder til skumle handler i porten :laugh: Min email er helene.k@net.telenor.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.