Sådan noget kan man ikke i Metroen, der er sjældent siddeplads! Og så går det ekstemt hurtigt, og der er INGEN steder man kan sidde når man endelig kommer ud. Mit skrækscenarie var altid at de skulle græde nede i Metroen, og jeg kan se at andre Mødre har det på samme måde, for man er rimelig skidt stillet dernede :(
OG selvom man er midt i København, så er det svært at opdrive en bænk udenfor stationen, hvorfor man da også kan se de ammende Mødre søge tilfulgt til div busstopsteder hvor de lige kan sidde og amme - bare ikke særlig hyggeligt.
Der er faktisk kun et par stationer hvor man kan gå op og finde en siddeplads. Den ene er på Christianshavn blandt narkomaner og pushere, den anden er på Amagerbro sammen med bumserne. Nørreport og Kgs Nytorv, som ellers er de største stationer, skal man ud på en længere gåtur for at finde en bænkt på enten strøget eller Israelsplads.
Vi var faktik mange der skrev under på at vi manglede bænke, men alt koster jo penge, så det fik vi ikke meget ud af.
Og jeg tror de fleste der har stået feks på Nørreport med en skrigende lille i barnevogn, vil give mig ret i, at man sagtens kan stå og vente på elevatoren i en god halv time! Det er under al kritik.
Og værre er det når man så endelig kommer ud, erfarer at elevatoren ikke virker, men at man må i toget igen og køre tilbage, eller et stopsted mere, for at i det hele taget kunne komme op igen!!!!! :huh:
Anmeld