Institution, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja Bibi...det kan da være ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

lib1982-vb

Kucera skrev:
Så vi vi det..... !!!!! I har ret og jeg min ro....... Doppelmoral.....
Kunne godt tænke mig at vide om du har været på besøg i samtlige hjem med børn i DK - ellers kan jeg simpelthen ikke se hvordan du kan generalisere i dén grad?? Er det bare tomme argumenter eller er du simpelthen et overmenneske, som kender alle indbyggere i DK og dermed har noget at have de udtalelser i... ELLER har vi (som Bibi er inde på) endnu en Troll???

Anmeld

19. juni 2010

Johannamor-vb

Så havde vi vist det. Var Danmark ikke et tilflytterland for os
Tja, det er jo ikke ligefrem en hemmelighed, at biler er dyre i Danmark. Og hvis du føler dig stavnsbundet af at I har købt bil og hus i forbindelse med jeres flytning til Danmark, så kan jeg ikke engang synes, det er synd for dig - det hører altså med til flytning over landegrænser, at man sætter sig ind i de økonomiske forhold i det nye land. Desuden ville du være mindre stavnsbundet, hvis ikke du gik hjemme: En stor ny bil og et hus med have, det er altså de færreste danskere, der har råd til det med kun én indtægt, hvis ikke de har penge med i rygsækken. Det er også noget, I havde kunnet finde ud af ganske nemt på kort tid. Det er bestemt ikke alting, der er perfekt i Danmark - det vil jeg gerne skrive under på. Men en smule mere åbenhed overfor et land, som du lige skal til at lære at kende igen ville klæde dig.

Anmeld

20. juni 2010

Signe1704-vb

Er det kun mig der føler at siden er ved at blive inficeret af de såkaldte Troll? Jeg vil fra nu af ignorere lignende indlæg. Håber flere vil gøre det samme ;)

Anmeld

20. juni 2010

ma08-vb

Als, for at vende tilbage til dit oprindelige spørgsmål; vores datter var 10 mdr., da hun startede i vuggestue. Det var passende både for hende og for os forældre. Det var tydeligt for os, at hun var klar til nye udfordringer, og hun har heldigvis også altid været glad for at være i vuggestuen.

Anmeld

20. juni 2010

als-vb

Hey Er super glad for al den opmærksomhed denne tråd har haft og tak ma08 for at dreje tråden igen. Jeg er også glad for at min datter kom ud da hun var de der ni måneder, vil måske vente lidt længere ved nr to, måske nærmere de 11 måneder, hvis vi kan klare det økonomisk. VI er så også så heldige at vi arbejde på forskellige tidspunkter af dagen, jeg aflevere tøsen kl lhalv otte og hun bliver hentet igen, når hun er stået op fra middagslur halv tre af manden da han har fri til det der. Når hun engang er ovre hendes middagslur, vil hun kunne blive hentet tidligere hvis hun vil det, da manden har fri kl halv et. Vi har ikke oplevet hun er kommet hjem med rød numsse pga dp aldrig skifter ble, hun er kommet hjem med rød numse tre gange, da den er smutte for hende at hun ikke har opdaget en puha ble, men det kunne ligesåvel være sket herhjemme.

Anmeld

20. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Jeg har heller aldrig oplevet, at min dreng har gået med en tung ble, eller har fået rød numse. Vi skriver på en tavle, hvornår vi henter, så de kunne i teorien vente med at skifte til 'lige inden' - men selv om jeg kommer før, jeg har skrevet, har han altid haft en tør ble. Ang. dét at spise... Selvfølgelig skal de lære at spise selv - min søn på 1 er fuldstændig selvkørende herhjemme - han får faktisk mere hjælp i vuggestuen :laugh: ...og ak ja, den kære kaffe... Jeg er nogle gange blevet set med en kop kaffe (er pædagog) - men det er altså, når jeg har sprunget min pause helt over, men lige trængte til en kop. IKKE fordi jeg helt tiden har tøffet rundt med en kop kaffe, og lavet ingenting...

Anmeld

20. juni 2010

Signe1704-vb

Jeg drikker altså også the i arbejdstiden (arbejder i køkken). Det er der ingen der kommenterer :laugh: Drik dog jeres kaffe så længe vores børn har det godt! Min mand drikker også kaffe på arbejdet osv.... Hvorfor er det alle har så travlt med pædagogers kaffe :blink:

Anmeld

21. juni 2010

kongster-vb

Det har også undret mig! Jeg drikker altså også kaffe når jeg er på arbejde. Hele tiden faktisk. Men jeg har ingen pauser ud over frokostpausen, som jeg selv betaler, så kaffekoppen er fast inventar på mit skrivebord. Jeg ser absolut intet problem i at pædagoger har en kop kaffe indenfor rækkevidde.

Anmeld

21. juni 2010

lib1982-vb

Signe1704 skrev:
Jeg drikker altså også the i arbejdstiden (arbejder i køkken). Det er der ingen der kommenterer :laugh: Drik dog jeres kaffe så længe vores børn har det godt! Min mand drikker også kaffe på arbejdet osv.... Hvorfor er det alle har så travlt med pædagogers kaffe :blink:
Jeg fatter det heller ikke - så længe arbejdet bliver udført tilfredsstillende og børnene ikke lider overlast, så kan det da være ligegyldigt hvor mange kopper kaffe der kommer indenbords i løbet af dagen - ku for min skyld anlægge en sonde hvis det var det pædagogerne/dagplejerne havde brug for!!! Min mor er pædagogmedhjælper og gud nåde og trøste den der kommer i nærheden af hende, hvis ikke hun har fået kaffe - SÅ er hun sgu hverken børne- dyre eller venlig overhovedet :laugh: Blot en tanke: Mange har opmærksomhed på pædagoger m.fl. der arbejder med børn og at de skal gøre alting helt perfekt altid... hvor mange forældre gør lige det?? Hvordan kan man stille krav til andre mennesker, som man ikke selv kan opfylde...???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.