Jeg kender en homoseksuel mand, han er en af min ekammerater og han har ikke 'valgt' at blive bøsse. Han var i mange år sammen med kvinder fordi det var det alle sagde han skulle, men følte sig hele tiden forkert. Efter lang tid kom han så ud og sagde han var homoseksuel og den mand er bare blomstret lige siden. Men hold op nogle problemer han har været igennem. Hans mor afskar ham og ville i meget lang tid intet have med ham at gøre, det går så bedre nu. Men han ville da ikke have valgt at blive homoseksuel hvis det var et valg, med alle de problemer og svære beslutning, fordomme, mobning osv der følger med. Så ville han da klart have foretrukket at være sammen med en kvinde, men han kan bare ikke for ham er det ligeså unaturligt at være sammen med en kvinde som det er unaturligt for dig at være sammen med en kvinde.
Det er godtnok en snæversynet indgangsvinkel til homoseksuelle og det er vidst dig der skal læse mere om emnet for så havde du vidst bedre.
men det er ikke det tråden handler om, men om man mener homoseksuelle skal have ret til adoption/fertilitet. Jeg mener at de er lige så gode forælre som alle vi andre, de opdrager deres børn ud fra deres værdier og om ikke deres værdier er lidt mere openminded og fordomsfrie end dine. Heller leve med et lykkeligt homoseksuelt par end leve med to ulykkelige hetroseksuelle.(og her tænker jeg ikke på deprimerede osv skal ses i sammenhængen med forestående) /børnehjem/alkoholikere/narkomaner
Anmeld