Helt enig med de andre i, at det her burde være for uhyggeligt til at være sandt.
Jeg undrer mig også i den grad over, at man vil være bekendt at komme ind på et debatforum, præsentere sig selv og så i øvrigt tæppebombe de øvrige med tusindvis af spørgsmål - som man forlanger at få besvaret i korrekt rækkefølge! - uden på noget tidspunkt at vise nogen intentioner om at tage del i andres tråde.
Det ville ligge mig fjernt at skrive i et norsk debatforum, og jeg kan ikke lade være med at tænke på, om der er en forhistorie til forløbet herinde? Om de norske debatfora - for de findes jo - også er befolket af dårlige mennesker som os, der ikke svarer ordentligt på spørgsmålene og ikke danser efter ORG´s pibe?
Længe leve mangfoldighed, og hvor er det godt, vi mennesker er forskellige - men det indblik, vi her har fået i et 'familieliv', gør mig decideret utryg på børnenes vegne.
Hvis du virkelig er derude, ORG, så skynd dig, skynd dig at søge sparring og viden om børn og familieliv, for det her er bare ikke sundt.
Anmeld