Advarsel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Skal vi lave en afstemning på hvor mange der er kontaktet af vedkommende....?

bare for sjov.....

under afstemningen kunne i så skrive hvad i har fundet frem til, ud af de meget korte svar og spørgsmål vedkommende stillede...

Sweet, hvad skrev vedkommende til dig?

god idé!
laver du den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Mira0911

Så er personen logget af.... Hvorfor mon....

Anmeld

3. september 2009

LineD

Caroline86 skriver:

for helvede!!! sådan noget svineri!!!
Er der nogen der har spurgt ind til vedkommende? eller har du ignoreret/blokeret eller skrevet med vedkommende uden at tænke videre over det? spørger fordi jeg synes det er rart at vide hvor mange forskellige versioner der egentlig er af denne person... for at bedre kunne forudse det i fremtiden...

Havde sgu sådan på fornemmelsen der var noget muggent ved det!
mor er ikke skuffet... jeg er skide HAMRENDE vred!!!!

Tja altså, jeg spurgte ind til meget som det første, da jeg allerede var mistænksom bare over beskeden her på baby.

Den første uregelmæssighed var at "hun" ikke vidste hvornår "hun" skulle på barsel, men havde en god aftale med chefen... Hmm okay?

Så spurgte jeg hvorfor "hun" var hjemme idag, fordi "hun" altid havde fri onsdag, jeg siger så at det da er lidt morsomt efter som at det er torsdag, og "hun" siger så at det var fordi hun arbejde igår, men skulle til tandlæge idag 14.30...

Jo okay...

Så gik der 5 min så fik "hun" besøg at hendes kærestes bedste ven Jesper, som i øvrigt synes jeg var smuk, og gerne ville komme og hjælpe med at gøre rent...

Jamen fino...

Så blokerede jeg bare personen...

Anmeld

3. september 2009

Mathilde

Caroline86 skriver:

Er der nogen der har spurgt ind til vedkommende? eller har du ignoreret/blokeret eller skrevet med vedkommende uden at tænke videre over det? spørger fordi jeg synes det er rart at vide hvor mange forskellige versioner der egentlig er af denne person... for at bedre kunne forudse det i fremtiden...

Det jeg fik ud af at skrive med personen var, at h*n er på barsel og har 8 uger til termin. H*n har en dreng på 5 år og venter nu nummer to, men kender ikke kønnet.
H*n savnede en at snakke med mens h*n var på barsel.
Godt jeg ikke gav mit nummer til vedkommende!!!

Anmeld

3. september 2009

Sweet1978

Caroline86 skriver:

Enig!!

Anmeld

3. september 2009

Susan1978

samme person har skrevet til mig også .

"snuser lige lidt rundt . GG"

Anmeld

3. september 2009

Mira0911

Mathilde skriver:

Det jeg fik ud af at skrive med personen var, at h*n er på barsel og har 8 uger til termin. H*n har en dreng på 5 år og venter nu nummer to, men kender ikke kønnet.
H*n savnede en at snakke med mens h*n var på barsel.
Godt jeg ikke gav mit nummer til vedkommende!!!

Okey, det er så 4. version.... af udgaven...

Anmeld

3. september 2009

Sweet1978

suanne85 skriver:

h-n skrev til mig på navlestreng og sagde hvem hun var osv og var gift og lød rigtig flink og fik min msn. Og inden nævnte jeg da lige baby.dk for h-n SORRY ALLESAMMEN.

Da h-n så kom på msn og snakkede så fik h-n besøg af en ven Jesper og der fik jeg så mistanke og holdte mig så kun til emnet børn og så mistede vedkommende så interessen for mig. Gav heldigvis ikke mit nr, kan gå med til msn for der kan jeg bare slette og blokere.

Så er nok min skyld h-n er kommer herind

Det er ok vi skal nok få styr på ham

Anmeld

3. september 2009

Vingummien

LineD skriver:

Tja altså, jeg spurgte ind til meget som det første, da jeg allerede var mistænksom bare over beskeden her på baby.

Den første uregelmæssighed var at "hun" ikke vidste hvornår "hun" skulle på barsel, men havde en god aftale med chefen... Hmm okay?

Så spurgte jeg hvorfor "hun" var hjemme idag, fordi "hun" altid havde fri onsdag, jeg siger så at det da er lidt morsomt efter som at det er torsdag, og "hun" siger så at det var fordi hun arbejde igår, men skulle til tandlæge idag 14.30...

Jo okay...

Så gik der 5 min så fik "hun" besøg at hendes kærestes bedste ven Jesper, som i øvrigt synes jeg var smuk, og gerne ville komme og hjælpe med at gøre rent...

Jamen fino...

Så blokerede jeg bare personen...

Var sgu bedre til at snyde mig.

Hun var 30 fra Odense, sad og drak kaffe med sin ven Jesper inden hun skulle gøre dagens gode gerninger. Var hjemme pga bækkenløsning, og da jeg nævnte jeg selv havde haft det så gav hun mig selv ret i at det var øv at have og træls. Hun kommenterede godt nok at mig og Emil var søde og pæne på det billed jeg har på msn, men det er der jo tit andre mødre/gravide der siger.

Det var først da vi havde snakket lidt videre på msn jeg fattede lidt og da hun pludselig sendte et billed af sin mand kunne man tydelig se at det var et billed hentet og så kørte den ellers, men holdte mig til babysnak hehe så loggede personen selv af

Anmeld

3. september 2009

Sweet1978

ka-ri-na skriver:

jeg har bare bedt vedkommende om at kontakte sin læge og få en psykiatrisk vurdering

hvordan blokerer man?

Du kan ikke blokke på baby, men på msn der siger du bare slet og bloker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.