Advarsel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Sweet1978

Sanne og Nicklas skriver:

Må da sige denne person er gået til den... alle dem h*n har fået kontaktet.

Hvor længe har det stået på, h*n sendte et brev til mig herinde til morgen. hvad med jer andre?

Idag og igår tror jeg han har været aktiv på baby jeg fik kontakt idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Sweet1978

WilliamsMor skriver:

H*n har heldigvis ikke skrevet til mig. Men lyder ret klam og træls.. H*n skal godt nok bare ud.

Ja var lige inde og lure om jeg kunne se hans email selv om jeg havde blokket og det kunne jeg så den giver jeg lige i brev til Zafir så har de mere at spore ham på

Anmeld

3. september 2009

Mira0911

Sweet1978 skriver:

Idag og igår tror jeg han har været aktiv på baby jeg fik kontakt idag.

Han er da først oprettet idag ?

Anmeld

3. september 2009

Sweet1978

Dutte84 skriver:

Han er da først oprettet idag ?

Nå det har jeg ikke lige tjekket, lød bare på Carolien som om hun det var igår (et par dage siden hun var blevet kontaktet) nå men så er det hele jo sket idag, godt vi fik ham luret så hurtigt.

Anmeld

3. september 2009

Mira0911

Sweet1978 skriver:

Nå det har jeg ikke lige tjekket, lød bare på Carolien som om hun det var igår (et par dage siden hun var blevet kontaktet) nå men så er det hele jo sket idag, godt vi fik ham luret så hurtigt.

Ja dælme godt...

Anmeld

3. september 2009

TbCp

Jeg har også fået brev herinde, men har dog ikke svaret tilbage

Anmeld

3. september 2009

CamiRon

Personen har også skrevet til mig i formiddag. Klamt...!

Anmeld

3. september 2009

Ox.

Pia skriver:

Jeg fik også et brev her på baby fra ham/hende hvor der stod. Jeg snuser bare rundt..
Jeg tænkte også mit med dem samme...

Ja samme her ...

Anmeld

3. september 2009

DK

Det er godt nok langt ude, he he... Det mærkelige er at jeg føler mig en lille smule stødt over ikke at have fået et brev. Så er man måske ikke god nok til at blive stalket eller hvad, HA HA HA

Ejjj skynd jer at få ham ud herfra. Men alle kære damer, tag det som et kompliment, at der stadig er mænd der er intresseret i os MILFs!!!

Anmeld

3. september 2009

TbCp

DK skriver:

Det er godt nok langt ude, he he... Det mærkelige er at jeg føler mig en lille smule stødt over ikke at have fået et brev. Så er man måske ikke god nok til at blive stalket eller hvad, HA HA HA

Ejjj skynd jer at få ham ud herfra. Men alle kære damer, tag det som et kompliment, at der stadig er mænd der er intresseret i os MILFs!!!

HAHAHA  JA sådan kan man jo også se på det.... jeg er en MILF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.