Advarsel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.457 visninger
88 svar
0 synes godt om
3. september 2009

Sweet1978

Pas på profillen "grumpyoldgirl" jeg tror den er fake det er vist en mand "Jesper" som søger kvindebekendtskaber.

Har lige haft hende/ham på msn og det var en meget mystisk chat hvor hun ville prake mig en Pete fra Århus på som kæreste/eller endda elsker.

Og lige samtidig fik jeg en sms fra en ukendt nummer som viste sig at være en Jesper som kaldte mig hotte mm. (Da jeg kontronterede ham, var det bare ups forkert nummer) Ja ja lidt pudsigt ikke

Vælg selv men pas på

Blev advaret af Caroline86 lige som jeg havde ham / hende på msn og hun bekræfte at det kan være en Jesper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Mira0911

Sweet1978 skriver:

Pas på profillen "grumpyoldgirl" jeg tror den er fake det er vist en mand "Jesper" som søger kvindebekendtskaber.

Har lige haft hende/ham på msn og det var en meget mystisk chat hvor hun ville prake mig en Pete fra Århus på som kæreste/eller endda elsker.

Og lige samtidig fik jeg en sms fra en ukendt nummer som viste sig at være en Jesper som kaldte mig hotte mm. (Da jeg kontronterede ham, var det bare ups forkert nummer) Ja ja lidt pudsigt ikke

Vælg selv men pas på

Blev advaret af Caroline86 lige som jeg havde ham / hende på msn og hun bekræfte at det kan være en Jesper

Ja pas på...
Har selv ført nogen samtaler med h*n....

Anmeld

3. september 2009

SaNiNa

Sweet1978 skriver:

Vælg selv men pas på

Iiih altså det er en baby, børne, gravide siden ikke den dating side...

sweet tak for oplysningen

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sweet1978 skriver:

Vælg selv men pas på

Jeg får lige Henrik til at kigge lidt på den der profil. tak for tippet.

Anmeld

3. september 2009

Pia

Jeg fik også et brev her på baby fra ham/hende hvor der stod. Jeg snuser bare rundt..
Jeg tænkte også mit med dem samme...

Anmeld

3. september 2009

LauraLW

Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvordan i alverden har han/hun fået jeres msn adresse og mobilnummer fra!!??? - Lyder absurd i min verden.

Anmeld

3. september 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Ja pas på...
Har selv ført nogen samtaler med h*n....

person har osse skrevet til dig herinde men har ikke rigtig svaret tilbage andet en små kedelig sætninger da der bare blev skrevet er lige inde og lure.

Anmeld

3. september 2009

LineD

Sweet1978 skriver:

Vælg selv men pas på

Samme har jeg lige været udsat for, jeg var dog mistænkelig i forvejen, men efter et par sætninger så var jeg sikker på det var en mand, jeg blokerede nu bare personen... og det var det...
Men mit nummer er heller ikke at finde på nettet..

Anmeld

3. september 2009

Mira0911

LauraLW skriver:

Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvordan i alverden har han/hun fået jeres msn adresse og mobilnummer fra!!??? - Lyder absurd i min verden.

Hun spurgte mig op til flere gange om jeg havde msn og mobil og fik det ikke...

Kender ikke mennesket...

Anmeld

3. september 2009

Bubbi

Helt klart fake.

Billede er et man kan google sig frem til fra en .com side som bliver brugt som forside.

Har nemlig også skrevet til mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.