Advarsel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Miamaja

Eva skriver:

Ja, det er jo det...vi tænder jo ikke alle på det samme-griner-

Yikes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

Yikes

ja, det er da vidst ikke sådan helt normalt..

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

Hvad er det saa lige en mand faar ud af at snakke fodsler og baekkenlosning med kvinder

de fleste samtaler har RET hurtigt drejet sig ind på noget andet end baby snak... blot én af grundene til at nogle fattede mistanke

Anmeld

3. september 2009

Miamaja

Caroline86 skriver:

de fleste samtaler har RET hurtigt drejet sig ind på noget andet end baby snak... blot én af grundene til at nogle fattede mistanke

jeg ved godt det ikke handler om emnet, men er vildt nysgerrig.. fandt du sammen med din kaereste igen eller klarer du det alene?

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Miamaja skriver:

jeg ved godt det ikke handler om emnet, men er vildt nysgerrig.. fandt du sammen med din kaereste igen eller klarer du det alene?

vi var ikke væk fra hinanden... han var bare i tvivl om han ville blive eller ej.. indtil videre bliver han, men om han pludselig smutter, vil kun tiden vise!
Vi har det dejligt sammen, og det er det vigtigste lige nu!
Men tak fordi du spurgte

Anmeld

3. september 2009

Miamaja

Caroline86 skriver:

vi var ikke væk fra hinanden... han var bare i tvivl om han ville blive eller ej.. indtil videre bliver han, men om han pludselig smutter, vil kun tiden vise!
Vi har det dejligt sammen, og det er det vigtigste lige nu!
Men tak fordi du spurgte

det var da godt

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Miamaja skriver:

det var da godt

ja..han har stadig smadder svært ved at forholde sig til det hele, men han har vist efterhånden forstået at vi jo altså har været fælles om det her, så nu må han lige klappe hesten og lade være med at panikke sådan..

Anmeld

3. september 2009

Rasmine

LauraLW skriver:

Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvordan i alverden har han/hun fået jeres msn adresse og mobilnummer fra!!??? - Lyder absurd i min verden.

Anmeld

3. september 2009

Mira0911

Jeg tror bare generelt han har skrevet til end masse tilfældige... Og så håbede på noget lækkert ved det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.