Advarsel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Mathilde

Dutte84 skriver:

Hvor mange er blevet kontaktet?

Jeg er også... vedkommende ville have min msn og mobilnummer...
Tak for advarslen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Ni-ko-li-ne

tossen har også skrevet til mig....

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
for helvede!!! sådan noget svineri!!!
Er der nogen der har spurgt ind til vedkommende? eller har du ignoreret/blokeret eller skrevet med vedkommende uden at tænke videre over det? spørger fordi jeg synes det er rart at vide hvor mange forskellige versioner der egentlig er af denne person... for at bedre kunne forudse det i fremtiden...

Havde sgu sådan på fornemmelsen der var noget muggent ved det!
mor er ikke skuffet... jeg er skide HAMRENDE vred!!!!

Anmeld

3. september 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Pas på profillen "grumpyoldgirl" jeg tror den er fake det er vist en mand "Jesper" som søger kvindebekendtskaber.

Har lige haft hende/ham på msn og det var en meget mystisk chat hvor hun ville prake mig en Pete fra Århus på som kæreste/eller endda elsker.

Og lige samtidig fik jeg en sms fra en ukendt nummer som viste sig at være en Jesper som kaldte mig hotte mm. (Da jeg kontronterede ham, var det bare ups forkert nummer) Ja ja lidt pudsigt ikke

Vælg selv men pas på

Blev advaret af Caroline86 lige som jeg havde ham / hende på msn og hun bekræfte at det kan være en Jesper

h-n skrev til mig på navlestreng og sagde hvem hun var osv og var gift og lød rigtig flink og fik min msn. Og inden nævnte jeg da lige baby.dk for h-n SORRY ALLESAMMEN.

Da h-n så kom på msn og snakkede så fik h-n besøg af en ven Jesper og der fik jeg så mistanke og holdte mig så kun til emnet børn og så mistede vedkommende så interessen for mig. Gav heldigvis ikke mit nr, kan gå med til msn for der kan jeg bare slette og blokere.

Så er nok min skyld h-n er kommer herind

Anmeld

3. september 2009

mariamiss6

Jeg fik også en besked og en venneanmodning her inde....

jeg afslog venneanmodningen, svarede pænt tilbage på beskeden.... og gav ikke mit nummer og msn til vedkommende, selvom der blev spurgt efter det....

siden har jeg faktisk ikke hørt noget, andet end at vedkommende bor i Odense...

Anmeld

3. september 2009

Ni-ko-li-ne

Caroline86 skriver:

Er der nogen der har spurgt ind til vedkommende? eller har du ignoreret/blokeret eller skrevet med vedkommende uden at tænke videre over det? spørger fordi jeg synes det er rart at vide hvor mange forskellige versioner der egentlig er af denne person... for at bedre kunne forudse det i fremtiden...

jeg har bare bedt vedkommende om at kontakte sin læge og få en psykiatrisk vurdering

hvordan blokerer man?

Anmeld

3. september 2009

mariamiss6

Skal vi lave en afstemning på hvor mange der er kontaktet af vedkommende....?

bare for sjov.....

under afstemningen kunne i så skrive hvad i har fundet frem til, ud af de meget korte svar og spørgsmål vedkommende stillede...

Sweet, hvad skrev vedkommende til dig?

Anmeld

3. september 2009

mariamiss6

ka-ri-na skriver:

jeg har bare bedt vedkommende om at kontakte sin læge og få en psykiatrisk vurdering

hvordan blokerer man?

hvor vil du gerne blokere?

Anmeld

3. september 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Det er jo så ved samtlige at der bliver spurgt om tlf og msn....

Anmeld

3. september 2009

Ni-ko-li-ne

mariamiss6 skriver:

hvor vil du gerne blokere?

her :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.