Advarsel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

LineD

Sanne og Nicklas skriver:

person har osse skrevet til dig herinde men har ikke rigtig svaret tilbage andet en små kedelig sætninger da der bare blev skrevet er lige inde og lure.

Til mig havde han skrevet at han søgte nogle at skrive lidt med på MSN, her når han skulle på barsel for ikke at kede sig alt for meget...

Og da det jo er en side for forældre m.m. fandt jeg det meget tilforladeligt...
Men straks kom der spørgsmål om cam osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
vil lige tilslutte mig!
Jeg har også et forkert billede af denne profil, desværre! Historier som ikke stemmer overens, andre personer en "hende" der pludselig kontakter en med påskud om at det var mig der kontaktede ham (på msn)

I følge den historie jeg har fået er Pete hendes egen kæreste, og jeg blev tilføjet på msn af en Jesper med en tøjbutik i Odense.. Jeg blev herinde bedt om msn og mobilnummer! valgte kun at give min msn, da det så er nemt at blokere/slette personen igen!

Hvis nogen af Jer har haft kontakt med vedkommende vil jeg meget gerne sammenligne historier med Jer, da jeg indtil nu har hørt 3 forskellige udgaver!

Jeg håber virkelig vi tager fejl, men der er mange ting som ikke stemmer overens og Vi var nogle stykker herinde der blev bekymrede... Jeg vil ikke nævne navne på dem jeg har talt med, da de selv kan "melde sig" hvis de har lyst!

Knus Caroline

Anmeld

3. september 2009

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

person har osse skrevet til dig herinde men har ikke rigtig svaret tilbage andet en små kedelig sætninger da der bare blev skrevet er lige inde og lure.

Det samme her.... Men spurgte konstant efter mit mobil og msn... Men profilen får det aldrig nogensinde....

Anmeld

3. september 2009

Kloster

Puhha...
Også mig... Blev også kontaktet af personen.

Anmeld

3. september 2009

Sweet1978

Zafir skriver:

Jeg får lige Henrik til at kigge lidt på den der profil. tak for tippet.

Super Zafir kunne ikke lige finde en anmeld knap og ved Henrik er på ferie

Anmeld

3. september 2009

LauraLW

Dutte84 skriver:

Hun spurgte mig op til flere gange om jeg havde msn og mobil og fik det ikke...

Kender ikke mennesket...

Forstår heller ikke at man giver adresse og nummer ud, det kunne umiddelbart ikke falde mig ind.

Anmeld

3. september 2009

Sweet1978

LauraLW skriver:

Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvordan i alverden har han/hun fået jeres msn adresse og mobilnummer fra!!??? - Lyder absurd i min verden.

Fordi jeg er flink og naiv til andet er modbevist og hun var på barsel og manglede nogen at snakke med men har blokke h-n igen. Samtalen var om alt andet end baby

Anmeld

3. september 2009

Mira0911

Hvor mange er blevet kontaktet?

Anmeld

3. september 2009

LauraLW

Sweet1978 skriver:

Fordi jeg er flink og naiv til andet er modbevist og hun var på barsel og manglede nogen at snakke med men har blokke h-n igen. Samtalen var om alt andet end baby

Puha, det er jo ikke fedt... men omvendt tror jeg desværre det er meget normalt... måske ikke på denne side, men alle andre steder.

Anmeld

3. september 2009

Sweet1978

LauraLW skriver:

Puha, det er jo ikke fedt... men omvendt tror jeg desværre det er meget normalt... måske ikke på denne side, men alle andre steder.

ja tror jeg også men er ikke bange for det, for kender metoderne at stoppe det... Mine email og numre er nu generelt offentlige, på baby, fb mm. så jeg kan sagtens finde. Jeg er en åben person uden noget at skjule, men jeg gider ikke fis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.