Folk der kalder deres lille ny for biler, lande og ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Miamaja

jamen Mercedes var jo et pigenavn inden det blev et bilnavn (manden opkaldt bilen efter sin datter), såe

vi har selv valgt "underlige" navne til evt børn, så jeg skal ikke kaste med sten!!

Jep. Og John travolta kaldte sin dreng Jett efter sin Jett... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Miamaja

Bubbi skriver:

Vores søn hedder Vito, og hvis jeg en dag får en pige skal hun faktisk hedde mercedes

Anede ikke der var en bil der hed det, før jeg havde født. Pige navnet har jeg "altid" haft i hoved hvis det blev en pige

Så jeg regner med at lave et helt bil navn på et tidspunkt

HAhaaa. Se det skal der nok komme nogle kommentaer til fra folk er jeg sikker paa

Anmeld

31. august 2009

Miamaja

Znuzke skriver:

Overvejer du så slet ikke at finde et andet pigenavn???
Tænk at stå på legepladsen og kalde på Mercedes Vito.....så kommer min
bil

Nå ja - men gemalen synes jo så at hvis vi engang skulle have nr. 6 så skulle det være Ford Focus RS - men det lyder sgu heller ikke godt på legepladsen...

hahahaha...

Anmeld

31. august 2009

Miamaja

Zafir skriver:

Der er jo mange i danmark der har heddet tidsel eller persille og den slags.
Jeg selv hedder jo Zafir, som en sten, bare med Z jo.

Men - jeg ville aldrig selv gøre det Jeg holder mest af de dejlige traditionelle nordiske navne

Noj, jeg troede ikke det var dit rigtige navn. synes da det passer rigtig godt til dig og det er positivt ment.

da jeg arbejdede som klinikass. i usa, rendte jeg ind i en ung pige, fodt sidst i '70erne (hvor sjove navne var populaere) og hun hed FROSTY

Jeg synes bare det var SAAA synd for denne stakkels pige. Ja, det syntes alle ansatte paa tandlaege klinikken iovrigtHvad hun ikke har maatte hore for  i skolen.. frosty the snowman..

Anmeld

1. september 2009

Betina88

Jeg holder mig til de normale navne , men jeg havde en drøm , hvis jeg fik en pi'e , så sku' hun hedde Zyhrine istedet for Sørine .. Men , så valgte jeg Celine i stedet for , hvis børnene mobber hende med navnet Zyhrine ..

Man ska' jo tænke på at børn er onde nu om dage med navne ..

Anmeld

1. september 2009

Muffinmus

Hmm, jeg er lidt lige glad....Men synes da alligevel at en navn som Stygge der er godkendt i dk er ledt....ÆV bæv at være forældre der kandelr sin dreng det.
Fol kan kalde deres børn de det synes, men synes det er fint der er regler for det i dk endnu.
Og tror ikke det med mobningen bliver så stort et problem da flere og flere får lidt specielle navne og derfor vil det i længden blive normalt.
Lige som alkle dem der engang kiggede ned på de få der hadve tatoveringer...det gør mange jo heller ikke mere fordi der er voldsomt mange der pynter sin krop med dem nu

Anmeld

1. september 2009

oo

malucca09 skriver:

hmmm nåhhh men vil bare lige sige det ikke er EVT med når bebes KOMMER

Er jeres navne hemmelige... elsker "underlige" navne....

Troede jeg også Malucca ville være... Men næh mange 09 piger er kommet til at hedde det

ja de er lidt hemmelige men forhåbentlig går der ikke længe før du hører dem

Anmeld

1. september 2009

MetteT

SussieOx skriver:

Min datter hedder Lilje, der er ikke mange der hedder det, men jeg elsker det navn

Åhhh.. Jeg elsker det navn... Men manden er desværre ikke helt med på det..
Men syns det er så smukt!! Men nu er Liljen også min yndlings blomst..

Knus Mette

Anmeld

1. september 2009

MetteT

MariaE skriver:

Hmm, jeg er lidt lige glad....Men synes da alligevel at en navn som Stygge der er godkendt i dk er ledt....ÆV bæv at være forældre der kandelr sin dreng det.
Fol kan kalde deres børn de det synes, men synes det er fint der er regler for det i dk endnu.
Og tror ikke det med mobningen bliver så stort et problem da flere og flere får lidt specielle navne og derfor vil det i længden blive normalt.
Lige som alkle dem der engang kiggede ned på de få der hadve tatoveringer...det gør mange jo heller ikke mere fordi der er voldsomt mange der pynter sin krop med dem nu

Åh ja Stygge... Hva skete der lige der..?? Min kusine var engang sammen med en der hed det.. Troede først det var noget han blev kaldt men slog det op i tlf bogen og der stod fandme Stygge Jensen... Come on...

Knus Mette

Anmeld

1. september 2009

Ni-ko-li-ne

jeg synes det er helt ok hvi der er en grund.. f.eks.at barnets mor eller far kommer fra et andet land end DK og man derfor ønsker et internationalt navn... men ellers er jeg mest til navne der ikke er lande eller biler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.