Folk der kalder deres lille ny for biler, lande og ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Englebisse

Tjuhl skriver:

jamen Mercedes var jo et pigenavn inden det blev et bilnavn (manden opkaldt bilen efter sin datter), såe

vi har selv valgt "underlige" navne til evt børn, så jeg skal ikke kaste med sten!!

Jeg skulle lige til at skrive det samme  Ja det har nemlig altid været et pigenavn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jamen Mercedes var jo et pigenavn inden det blev et bilnavn (manden opkaldt bilen efter sin datter), såe

vi har selv valgt "underlige" navne til evt børn, så jeg skal ikke kaste med sten!!

hmmm nåhhh men vil bare lige sige det ikke er EVT med når bebes KOMMER

Er jeres navne hemmelige... elsker "underlige" navne....

Troede jeg også Malucca ville være... Men næh mange 09 piger er kommet til at hedde det

Anmeld

31. august 2009

Ox.

Min datter hedder Lilje, der er ikke mange der hedder det, men jeg elsker det navn

Anmeld

31. august 2009

Bubbi

linda2009 skriver:

Afhængig af kultur er nogle navne jo meget almindelige i udvalgte steder af kloden. Globaliseringen har så sørget for deres udbredelse worldwide. Jeg kender en knægt der heddder Vito. Jeg tænker straks på varevognen Mercedes Vito Men ellers synes jeg ikke Mercedes er underligt.

Vores søn hedder Vito, og hvis jeg en dag får en pige skal hun faktisk hedde mercedes

Anede ikke der var en bil der hed det, før jeg havde født. Pige navnet har jeg "altid" haft i hoved hvis det blev en pige

Så jeg regner med at lave et helt bil navn på et tidspunkt

Anmeld

31. august 2009

ekzunz

Bubbi skriver:

Vores søn hedder Vito, og hvis jeg en dag får en pige skal hun faktisk hedde mercedes

Anede ikke der var en bil der hed det, før jeg havde født. Pige navnet har jeg "altid" haft i hoved hvis det blev en pige

Overvejer du så slet ikke at finde et andet pigenavn???
Tænk at stå på legepladsen og kalde på Mercedes Vito.....så kommer min
bil

Nå ja - men gemalen synes jo så at hvis vi engang skulle have nr. 6 så skulle det være Ford Focus RS - men det lyder sgu heller ikke godt på legepladsen...

Anmeld

31. august 2009

Bubbi

Znuzke skriver:

Overvejer du så slet ikke at finde et andet pigenavn???
Tænk at stå på legepladsen og kalde på Mercedes Vito.....så kommer min
bil

Nå ja - men gemalen synes jo så at hvis vi engang skulle have nr. 6 så skulle det være Ford Focus RS - men det lyder sgu heller ikke godt på legepladsen...

Nej egentlig ikke

Vil ikke have det skidt med at råbe det ud, og det kan jo bare siges i omvendt rækkefølge

Anmeld

31. august 2009

Pige2009

Bubbi skriver:

Ej, hvor pudsigt...

Anmeld

31. august 2009

Miamaja

Så vidt jeg ved, er Mercedes et ret almindeligt navn i spansktalende lande.

Ja... og saa vidt jeg ved, er April og tuesday og paris ret almindelige navne i USA...

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Der er jo mange i danmark der har heddet tidsel eller persille og den slags.
Jeg selv hedder jo Zafir, som en sten, bare med Z jo.

Men - jeg ville aldrig selv gøre det Jeg holder mest af de dejlige traditionelle nordiske navne

Anmeld

31. august 2009

Miamaja

Det er søde navne til babier, men sådan nogen har det jo med at blive voksne mennesker, der skal kunne tages seriøst (forhåbentlig)

Derfor ville jeg ikke give mit barn et navn, jeg ikke kan forestille mig en teenager/voksen/pensionist hedde.

Ja, det taenker jeg selv paa og det burde alle foraeldre synes jeg. Ikke fordi jeg synes man ikke kan hedde feks lande til sit navn, for jeg er sikker paa nogle lande fungerer fint til en voksen.

lige en sidebemaerkning om netop det. f.eks sofus... det synes jeg er helt fjollet til en voksen mand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.