Folk der kalder deres lille ny for biler, lande og ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

Sorte mennesker kalder ikke deres born for Loke- ihvertfald ikke saerligt mange af dem og/eller paa baggrund af navnets energier. Hvorfor tror du det?

Nejnej ikke sorte som i hudfarve

Sorte som i: Jeg er vild med satan og mørk musik!!! og den slags.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Miamaja

Zafir skriver:

Nejnej ikke sorte som i hudfarve

Sorte som i: Jeg er vild med satan og mørk musik!!! og den slags.

Naa... paa den maade

Anmeld

1. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

Naa... paa den maade

Jaaa

Det er nok fordi du bor i USA, for jeg tænker jo slet ikke på hudfarve eller noget. Her kalder vi det jo som oftes 2.g'ere eller bare danskere (evt. af anden etnisk herkomst) noget i den stil. - Og de kan jo være alle farver 

Anmeld

1. september 2009

TbCp

Selv almindelige navne kan blive lidt sære når efternavnet bliver sat på.
Min venindes mor gik i klasse med en der hed Tom... ikke et særligt underligt navn... men til efternavn hed han så Eske.... Tom Eske.... hmmm

Anmeld

1. september 2009

Kristina V

TbCp skriver:

Min venindes mor gik i klasse med en der hed Tom... ikke et særligt underligt navn... men til efternavn hed han så Eske.... Tom Eske.... hmmm

Sidder bare og tuder af grin!! Tom Eske... Se det er godt jydsk TRÆLS!

Min datter hedder Karoline. Er lidt vild med alm. navne. Venter mig nu, og havde min venindes søn ikk heddet Kristian kom vores søn til det!

Synes folk skal kalde deres børn det de vil, men der må nu også være grænser for hvor latterligt det kan blive. Man burde også tænke på hvorvidt barnet vil blive mobbet. 

Mangler lidt drenge navne og vælge mellem.

Konrad er jo super sejt, men manden er mest til Nicklas  MEGET langt fra hinanden... Men nu må vi se... Karoline fik også først hendes navn da vi så hende. Navnet var blevet stemt væk af mig indtil jeg så hende..

Anmeld

1. september 2009

Miamaja

TbCp skriver:

Hahaha.. ja, hvad nogle foraeldre vaelger at kalde deres born er nogle gange utroligt. Min veninde gik en gang i skole med en der hed Harry Az

Anmeld

1. september 2009

Miamaja

Sidse er ogsaa et af de navne jeg bare aldrig har kunne forstaa folk vaelger til deres datter, for det bliver ikke til andet end fisse for samtlige drenge paa alle skoler

Anmeld

1. september 2009

TbCp

Miamaja skriver:

Hahaha.. ja, hvad nogle foraeldre vaelger at kalde deres born er nogle gange utroligt. Min veninde gik en gang i skole med en der hed Harry Az

HAHAHA Harry Az  Guuud hvor synd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.