Job der giver over 31.000,- pr mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

oo

mariamiss6 skriver:

100.000 om måneden.......... hvad består hendes arbejde egentlig af???? går hun ike bare rundt og kigger om alle har lov at være hvor de er, og ordner lidt papirarbejde????

altså, det tænker jeg jo også! sidder hun ikke bare og glor på nogle både og så'n?? men jeg ved det faktisk overhovedet ikke, jeg ved bare, at hun altid har frygtelig travlt når man er på besøg....og så får man altid take away når man er der, dyyyyyr take away - og det er egentlig fint med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

mariamiss6

JJ74 skriver:

Forresten har jeg aldrig i mit liv været forkælet, på nogen som helst måde, jeg har altid knoklet min røv i laser for at få min løn, selvom den er lav, og som alle andre i landet (uanset herkomst) går jeg ud fra.....

Anmeld

31. august 2009

mariamiss6

Tjuhl skriver:

altså, det tænker jeg jo også! sidder hun ikke bare og glor på nogle både og så'n?? men jeg ved det faktisk overhovedet ikke, jeg ved bare, at hun altid har frygtelig travlt når man er på besøg....og så får man altid take away når man er der, dyyyyyr take away - og det er egentlig fint med mig

Hahahaha så når du savner luksus besøger du bare lige sviger hehe, det er sgu da godt nok....

Anmeld

31. august 2009

mariamiss6

Miamaja skriver:

jeg synes personligt heller ikke om.. citat.. 'de der irakkere'.

det er vel ikke alle irakkere i danmark der kreaver 31.000 kr pr. mdr.
Men jeg kan udemaerket forstaa at man bliver harm over at hore en gruppe flytninge som kraever uden at ville give noget selv.
Men altsaa, generelt, er det jo vitterligt ikke noget der er blevet sagt der er saa slemt, at man skal anmeldes ligefrem, synes jeg.

er det mig der siger 'de der irakkere'......... for det kan jeg ikke finde....

Anmeld

31. august 2009

Kloster

Opdatering...

Det var mig, der skrev "de der irakkere".
Det er ikke skevet i nogen bestemt tone, men blot for at henvise til den udsendelse jeg så i nyhederne.

Jeg er ret ligeglad med hvor folk kommer fra osv.
Jeg blev harm og skrev et indlæg om, man virkelig kunne få et arb der giver 31.000,- pr mdr....
Når jeg tænker på disse mennesker, der åbenbart har tilbragt mange år i asyl, tænker jeg ikke, at de har taget sig en dansk uddannelse, som kunne give 31.000,-

Ikke noget nedladende, men synes at dette krav er ret urealistisk at kræve, når folk med ret lange uddannelser ikke engang kan nå derop.

Dette var formålet med mit indlæg.

Anmeld

31. august 2009

A.

mariamiss6 skriver:

helt ærligt i lige måde du, når det gælder mange andre debatter....

jeg har intet imod irakere, eller tyrkere, eller andre med anden etnisk baggrund end dansk........

men jeg har´noget imod, hvis vi kaster penge i nakken på dem kun fordi 'det er jo så synd for dem'..... det er fandme også synd for mig så, got nok er jeg ikke flygtet hertil fra et land i krig, men jeg har satme også haft det hårdt, og har det stadog forfærdeligt. Hver eneste dag i mit liv er en kamp for at overleve. Så jeg synes faktisk også jeg fortjener lidt hjælp, men der er satme ingen der gider gøre en indsats, ikke engang når jeg beder om ting jeg faktisk er berettiget til....

Så hvis du liiiige tager og læser mit indlæg igen, vil du se at såfremt de har uddannelser, og får job, der berettiger dem til en løn af den højde, så er det helt i orden med mig, for så har de jo arbejdet for sagen....

Men hvis de skal have 31.000 om måneden i løn, bare fordi de er flygtede irakere, så synes jeg fandme det er noget svineri....

jeg er i øvrigt 26..... hvor gammel er du? og synes du selv det er i orden de skal have 31.000 hvis de ikke har gjort sig fortjent til det????

ja du kun se at jeg har diskutteret kun i en debat og har ikke kald nogen for lort altså..
det er bare måde du skriver UD med lortet det siger mere end det burde

Anmeld

31. august 2009

mariamiss6

tja det gør det vel. så man skal undertrykke sin vrede.... godt det skriver jeg mig lige bag øret..... Not!

hvis du tænker dig om ved du nokogså godt hvordan jeg plejer at skrive.....

Anmeld

31. august 2009

mariamiss6

Kloster skriver:

Opdatering...

Det er ikke skevet i nogen bestemt tone, men blot for at henvise til den udsendelse jeg så i nyhederne.

Jeg blev harm og skrev et indlæg om, man virkelig kunne få et arb der giver 31.000,- pr mdr....
Når jeg tænker på disse mennesker, der åbenbart har tilbragt mange år i asyl, tænker jeg ikke, at de har taget sig en dansk uddannelse, som kunne give 31.000,-

Ikke noget nedladende, men synes at dette krav er ret urealistisk at kræve, når folk med ret lange uddannelser ikke engang kan nå derop.

det var sådan set også sådan jeg forstod dit indlæg tror jeg......

jeg forstod ikke dit indlæg som skrevet i en grim tone.

men nu er det vidst heller ikke dig de skælder ud på, og heller ikke dit indlæg der er anmeldt, men mit...... så jeg tror du ka være helt rolig.....

Anmeld

31. august 2009

mariamiss6

Kloster skriver:

Opdatering...

bortset fra at jeg forstod det som om at regeringen/nogle fra regeingen, havde bestemt, at de skulle have en løn der hed 31.000 uanset kompetencer....

Anmeld

2. september 2009

Tulle28

mariamiss6 skriver:

100.000 om måneden.......... hvad består hendes arbejde egentlig af???? går hun ike bare rundt og kigger om alle har lov at være hvor de er, og ordner lidt papirarbejde????

Tjo... måske? Men hvad så med alle de fodboldspillere der få svimlende millioner - det er da også lidt unfair? Hvad er det liiiige at de bidrager med til samfundet (ud over underholdningsværdien for dem der ser fodbold og se godt ud?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.