Job der giver over 31.000,- pr mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.624 visninger
63 svar
0 synes godt om
31. august 2009

Kloster

Ja hvem herinde har sådan et??

Så lige nyheder (ser jeg desværre ikke ret tit), men så så lige at de der irakkere skal have et job til over 31.000,- om mdr.

Det er ikke lige DERES sag, jeg ønsker at kommentere, men det at have et så godt betalt job.

Nu hører jeg nok til de lavtlønnede, da jeg er sosu-ass. Men jeg har både sosu-hj og sosu-ass uddannelserne, som tager ialt 2 år og 8 mdr at tage.
Og jeg kommer sgu aldrig op og tjener 31.000,- pr mdr.

Ufatteligt som systemet er strikket sammen!!!!

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

A.

hvorfor skal de have 31.000 lol

Anmeld

31. august 2009

mariamiss6

.ja så må i fandme have mig undskyldt.... UD med lortet!!!! kraft helvede noget svineri.... tsk tsk, at forlange at de skal tjene 31.000 om måneden.... det er sgu fair nok hvis de har uddannelser, og får et job der berettiger dem til den løn....

Men måske staten skulle kigge indad (altså på os danskfødte borgere), og så liiiige forlange en lønstigning til os....

fy for fanden, og så i krisetider....

Helt ærligt, man skulle fandme være flygtning, hvis det er standarden, for hvor godt man skal leve....

Jeg er ikke uddannet, og har en løn på 19.500 før skat, sådan ca. jeg tror at hvis jeg blev uddannet tror jeg at jeg vel ville stige 5-6000 kroner, og det nærmer sig godt nok heller ikke 31.000 da....

Anmeld

31. august 2009

Balderson

Det kommer jo meget anpå hvad det er man vælger at uddanne sig til... Og hvis man er i den private sekter, så er 31000 kr. om mdr. alså sagtens noget man kan komme op på....

Anmeld

31. august 2009

iln

Jeg vil også sige at det har meget med jobbet at gøre. Jeg kommer aldrig op og tjene den løn, men min kæreste tjener mere end de 31 om mdr., men han har også 5 års udd. bag sig + han bruger 5 uger om året på efterudd. så han altid er 100% opdateret inden for sit felt.
Synes det er i orden at han bliver belønnet for den viden og ekspertise han sidder inde med ved at få en god løn.

Anmeld

31. august 2009

Kloster

Balderson skriver:

Det kommer jo meget anpå hvad det er man vælger at uddanne sig til... Og hvis man er i den private sekter, så er 31000 kr. om mdr. alså sagtens noget man kan komme op på....

Hi hi....
Jamen så lad os alle skifte over til den private sektor....
Og så kan vi se, hvilke krisetider, der så ville komme...

Griner... Ved godt hvad du mener, men kan virkelig tænde pisset i mig, at det private er så meget højrer lønnet end det offentlige...

Positive tanker til dig...

Anmeld

31. august 2009

Lise

Kloster skriver:

Hi hi....
Jamen så lad os alle skifte over til den private sektor....
Og så kan vi se, hvilke krisetider, der så ville komme...

Griner... Ved godt hvad du mener, men kan virkelig tænde pisset i mig, at det private er så meget højrer lønnet end det offentlige...

Positive tanker til dig...

Nu er der så rigtig mange i den prvate sektor der ikke har fået lønforhøjelse i år - måske tværtimod - pga finanskrise, så lige for tiden er det ikke såååe god en deal at arbejde i det private. 

Jeg tjener ikke så meget pt, men jeg regner bestemt med at skulle tjene 31.000 kr inden alt for mange år, da jeg er under uddannelse - både internt på mit job, men også eksternt på handelshøjskole.  

Anmeld

31. august 2009

JJ74

.ja så må i fandme have mig undskyldt.... UD med lortet!!!! kraft helvede noget svineri.... tsk tsk, at forlange at de skal tjene 31.000 om måneden.... det er sgu fair nok hvis de har uddannelser, og får et job der berettiger dem til den løn....

Men måske staten skulle kigge indad (altså på os danskfødte borgere), og så liiiige forlange en lønstigning til os....

Helt ærligt, man skulle fandme være flygtning, hvis det er standarden, for hvor godt man skal leve....

Jeg er ikke uddannet, og har en løn på 19.500 før skat, sådan ca. jeg tror at hvis jeg blev uddannet tror jeg at jeg vel ville stige 5-6000 kroner, og det nærmer sig godt nok heller ikke 31.000 da....

Anmeld

31. august 2009

A.

mariamiss6 skriver:

det er nemlig ikke standarden er jo ikke dansker så derfor ved ikke  hvor kommer det fra da sådan krav blev ikke stillet til mig

Anmeld

31. august 2009

JJ74

Jeg har anmeldt dit indlæg.
Synes det er helt ude af proportioner. Fy for pokker en tone og hold da op en forkælet holdning!
Går ud fra at du ikke har hørt indlægget i Nyhederne og heller ikke har gidet besværlige dig med at undersøge sagen nærmere... det drejer sig nemlig om en privat virksomhed der frivilligt prøver at hjælpe disse flytninge.

Uanset, så synes jeg det er en yderst ubehagelig tone at lægge for dagen. Baby.dk er for alle, uanset om de er født og opvokset i Danmark og uanset og de har gidet at tage sig en uddannelse eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.