helt ærlig hvor gammel er du?? for den måde du skriver på tyder på vuggestue alder
helt ærligt i lige måde du, når det gælder mange andre debatter....
jeg har intet imod irakere, eller tyrkere, eller andre med anden etnisk baggrund end dansk........
men jeg har´noget imod, hvis vi kaster penge i nakken på dem kun fordi 'det er jo så synd for dem'..... det er fandme også synd for mig så, got nok er jeg ikke flygtet hertil fra et land i krig, men jeg har satme også haft det hårdt, og har det stadog forfærdeligt. Hver eneste dag i mit liv er en kamp for at overleve. Så jeg synes faktisk også jeg fortjener lidt hjælp, men der er satme ingen der gider gøre en indsats, ikke engang når jeg beder om ting jeg faktisk er berettiget til....
Så hvis du liiiige tager og læser mit indlæg igen, vil du se at såfremt de har uddannelser, og får job, der berettiger dem til en løn af den højde, så er det helt i orden med mig, for så har de jo arbejdet for sagen....
Men hvis de skal have 31.000 om måneden i løn, bare fordi de er flygtede irakere, så synes jeg fandme det er noget svineri....
jeg er i øvrigt 26..... hvor gammel er du? og synes du selv det er i orden de skal have 31.000 hvis de ikke har gjort sig fortjent til det????
Anmeld