Job der giver over 31.000,- pr mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Fiona78

mortil4 skriver:

sådan nogen skulle der være flere af. Kan du ikke sende ham her ned og lære lidt fra sig

Han er helt klart en rollemodel for alle landmænd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Mira0911

mortil4 skriver:

hvad er det?

Hvad spørger du til ?

Anmeld

31. august 2009

Louise mortil4

Dutte84 skriver:

Hvad spørger du til ?

du skriver "Det er da noget mærkeligt noget at forlange... ", så spørger jeg bare hva det er der er noget mærkeligt noget at forlange??

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

mortil4 skriver:

du skriver "Det er da noget mærkeligt noget at forlange... ", så spørger jeg bare hva det er der er noget mærkeligt noget at forlange??

at man skal tjene 31.000,- om mdr.... Det kan man jo ikke forlange mennesker..

Anmeld

31. august 2009

A.

Dutte84 skriver:

at man skal tjene 31.000,- om mdr.... Det kan man jo ikke forlange mennesker..

det som er underlig at sådan noget var ikke forlanget fra mig så mon nogen har misforstået noget??

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

agnieszka skriver:

det som er underlig at sådan noget var ikke forlanget fra mig så mon nogen har misforstået noget??

Det er lidt mystisk... Men ja, det da underligt du ikke os blev forlanget det...

Anmeld

31. august 2009

TbCp

jae...jeg er på su, så der er temmelig langt op til de 31000 kr om måneden. min mand er uddannet fysiker ved københavns universitet og arbejder som underviser og han er også langt fra de 31000 kr. til gengæld er hans ene søster headhunted som havnedirektør og hun tjener den nette sum af 100.000 kr om måneden - fuldkommen bindegalt ifølge mit verdensbillede!!

Det er sådan nogle tal man slet ikke kan fatte hører hjemme sammen med ordet MÅNEDSLØN!?!
Min mand tjener også virkelig godt og er også oppe i nogle tal man slet ikke forstår... og så er der jo lille pædagog/dagplejer TIna Men jeg brokker mig nu ikke.

Anmeld

31. august 2009

mariamiss6

helt ærlig  hvor gammel er du?? for den måde du skriver på tyder på vuggestue alder

helt ærligt i lige måde du, når det gælder mange andre debatter....

jeg har intet imod irakere, eller tyrkere, eller andre med anden etnisk baggrund end dansk........

men jeg har´noget imod, hvis vi kaster penge i nakken på dem kun fordi 'det er jo så synd for dem'..... det er fandme også synd for mig så, got nok er jeg ikke flygtet hertil fra et land i krig, men jeg har satme også haft det hårdt, og har det stadog forfærdeligt. Hver eneste dag i mit liv er en kamp for at overleve. Så jeg synes faktisk også jeg fortjener lidt hjælp, men der er satme ingen der gider gøre en indsats, ikke engang når jeg beder om ting jeg faktisk er berettiget til....

Så hvis du liiiige tager og læser mit indlæg igen, vil du se at såfremt de har uddannelser, og får job, der berettiger dem til en løn af den højde, så er det helt i orden med mig, for så har de jo arbejdet for sagen....

Men hvis de skal have 31.000 om måneden i løn, bare fordi de er flygtede irakere, så synes jeg fandme det er noget svineri....

jeg er i øvrigt 26..... hvor gammel er du? og synes du selv det er i orden de skal have 31.000 hvis de ikke har gjort sig fortjent til det????

Anmeld

31. august 2009

mariamiss6

Tjuhl skriver:

jae...jeg er på su, så der er temmelig langt op til de 31000 kr om måneden. min mand er uddannet fysiker ved københavns universitet og arbejder som underviser og han er også langt fra de 31000 kr. til gengæld er hans ene søster headhunted som havnedirektør og hun tjener den nette sum af 100.000 kr om måneden - fuldkommen bindegalt ifølge mit verdensbillede!!

100.000 om måneden.......... hvad består hendes arbejde egentlig af???? går hun ike bare rundt og kigger om alle har lov at være hvor de er, og ordner lidt papirarbejde????

Anmeld

31. august 2009

mariamiss6

JJ74 skriver:

har jeg nogen steder sagt at de mennesker ikke må komme på baby.dk?????

LÆS indlægget igen.......!!!! tak....

Jeg skrev nemlig at hvis de var uddannede, eller fik et job der berettigede dem til den løn, så var det FAIR NOK..... det var hvad der stod....

Hvis de derimod skulle have 31.000 om måneden bare fordi de er flygtninge så er det IKKE i orden........

så her er plads til alle, men ikke til mig? det er ellers ret godt gået....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.