Job der giver over 31.000,- pr mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Miamaja

JJ74 skriver:

jeg synes personligt heller ikke om.. citat.. 'de der irakkere'.

det er vel ikke alle irakkere i danmark der kreaver 31.000 kr pr. mdr.
Men jeg kan udemaerket forstaa at man bliver harm over at hore en gruppe flytninge som kraever uden at ville give noget selv.
Men altsaa, generelt, er det jo vitterligt ikke noget der er blevet sagt der er saa slemt, at man skal anmeldes ligefrem, synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

A.

mariamiss6 skriver:

.ja så må i fandme have mig undskyldt.... UD med lortet!!!! kraft helvede noget svineri.... tsk tsk, at forlange at de skal tjene 31.000 om måneden.... det er sgu fair nok hvis de har uddannelser, og får et job der berettiger dem til den løn....

Men måske staten skulle kigge indad (altså på os danskfødte borgere), og så liiiige forlange en lønstigning til os....

fy for fanden, og så i krisetider....

Helt ærligt, man skulle fandme være flygtning, hvis det er standarden, for hvor godt man skal leve....

Jeg er ikke uddannet, og har en løn på 19.500 før skat, sådan ca. jeg tror at hvis jeg blev uddannet tror jeg at jeg vel ville stige 5-6000 kroner, og det nærmer sig godt nok heller ikke 31.000 da....

helt ærlig  hvor gammel er du?? for den måde du skriver på tyder på vuggestue alder

Anmeld

31. august 2009

malou

Jeg synes det er "hårdt" ligefrem at anmelde det her indlæg! Trådstarter har jo lov til at synes som hun gør... - det der er så rart ved baby.dk at vi alle kan skrive hvad vi mener.. nogle gange går bølgerne godtnok lidt højt men hvad pokker... det er jo vores forskelligheder der gør det hele lidt sjovt og til både spændende og hyggelig læsning. Jeg tænker da også ind i mellem.... CHRIST og ruller øjne... men jeg synes ikke jeg har været ude for at indlæg ligefrem er blevet anmeldt. Man har altså lov til at ytre sin mening... ifølge loven ihvertfald.

knus malou

Anmeld

31. august 2009

Fiona78

Før jeg blev sygemeldt tjente jeg langt over 31000 som grisepasser Men er så også delvis produktionslønnet dvs jo bedre resultater jo mere i løn så var det op til mig selv hvor meget jeg ville have med hjem

Anmeld

31. august 2009

Kaufie

Tror jeg vil være grissepasser så......

Har en 5 årig udd bag mig - men er ikke i nærheden af 31.000 -

Bor så også i Nordjylland, hvor lønningerne jo bare ikke er på samme niveau som i Kbh-området - men det er huspriserne så heller ikke.....

Anmeld

31. august 2009

Fiona78

Kaufie skriver:

Tror jeg vil være grissepasser så......

Har en 5 årig udd bag mig - men er ikke i nærheden af 31.000 -

Bor så også i Nordjylland, hvor lønningerne jo bare ikke er på samme niveau som i Kbh-området - men det er huspriserne så heller ikke.....

Grisepasser er ikke så nemt som det lyder
Jeg er også fra nordjyllad

Anmeld

31. august 2009

Louise mortil4

Før jeg blev sygemeldt tjente jeg langt over 31000 som grisepasser Men er så også delvis produktionslønnet dvs jo bedre resultater jo mere i løn så var det op til mig selv hvor meget jeg ville have med hjem

ok, hvor finder du lige job henne af?? Jeg er også uddannet inden for landbruget, men jeg kan kun lige snige mig op på 19000 om måneden, godt nok er det en fast løn, men må indrømme at det er noget af et sats at være andet, det sted jeg er da vi er 6 i farestalden (jeg er den eneste dansker og eneste uddannede) så hvis vi skal kunne gøre det bedre, så er der 5 andre der skal ville det samme + de 2 der er i løbestalden. Sidst jeg søgte job rystede landmændene på hovede fordi jeg ville ha 126 kr i timen (samme timeløn som de får i praktik mellem m1b og m2) det ville de ikke gi, så ville de hellere ha 2 ikke danskere.

Det er bunden at ha været under uddannelse i 4 ½ år også får de mere dem der er under uddannelse, nedern

knus Louise - som undres.

Anmeld

31. august 2009

oo

jae...jeg er på su, så der er temmelig langt op til de 31000 kr om måneden. min mand er uddannet fysiker ved københavns universitet og arbejder som underviser og han er også langt fra de 31000 kr. til gengæld er hans ene søster headhunted som havnedirektør og hun tjener den nette sum af 100.000 kr om måneden - fuldkommen bindegalt ifølge mit verdensbillede!!

Anmeld

31. august 2009

Kaufie

Fiona78 skriver:

Grisepasser er ikke så nemt som det lyder
Jeg er også fra nordjyllad

Nej, det tror jeg nu heller ikke det er - og hvis man skal lave de gode resultater du snakker om for at hive den store løn hjem er det vel også fysisk hårdt, hvilket så betyder man mnåske ikke kan klare det i så lang tid, som man kan sidde og klimpre på tastaturet på et kontor

Anmeld

31. august 2009

Fiona78

mortil4 skriver:

ok, hvor finder du lige job henne af?? Jeg er også uddannet inden for landbruget, men jeg kan kun lige snige mig op på 19000 om måneden, godt nok er det en fast løn, men må indrømme at det er noget af et sats at være andet, det sted jeg er da vi er 6 i farestalden (jeg er den eneste dansker og eneste uddannede) så hvis vi skal kunne gøre det bedre, så er der 5 andre der skal ville det samme + de 2 der er i løbestalden. Sidst jeg søgte job rystede landmændene på hovede fordi jeg ville ha 126 kr i timen (samme timeløn som de får i praktik mellem m1b og m2) det ville de ikke gi, så ville de hellere ha 2 ikke danskere.

Det er bunden at ha været under uddannelse i 4 ½ år også får de mere dem der er under uddannelse, nedern

knus Louise - som undres.

Er på en avlsbesætning
Min arbejdsgiver har valgt at belønne hans medarbejdere for at tage et stort ansvar da det er meget værdifulde dyr vi har....Jeg har ansvaret for løbeafd og de drægtige søer alene så jeg har kun mig selv at motivere til at lave gode resultater men det er mit drømmejob og derfor ikke svært....Jeg har passet grise i 14 år og været på dette sted i 5 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.