Job der giver over 31.000,- pr mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

malou

Jeg tjente langt over 31.000 da jeg var tjener og så kom drikkepengene oveni men det var også vildt hårdt og det var dengang... det er ikke job man har når man har familie. Nu er jeg på forældreorlov men er jobsøgende og skal til samtale imorgen..... der er lønnen også deropad.. tæt på ihvertfald. Min mand er slagter mester og er også et pænt stykke over de 30 og med mange dejlige frynsegoder...

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Louise mortil4

Fiona78 skriver:

Er på en avlsbesætning
Min arbejdsgiver har valgt at belønne hans medarbejdere for at tage et stort ansvar da det er meget værdifulde dyr vi har....Jeg har ansvaret for løbeafd og de drægtige søer alene så jeg har kun mig selv at motivere til at lave gode resultater men det er mit drømmejob og derfor ikke svært....Jeg har passet grise i 14 år og været på dette sted i 5 år

jeg vil sgu til nordjylland at bo og ha en fed løn så, jeg har passet grise i lige traks 10 år og været det samme sted i 3 år nu, lønnen er nedern men bedre end hva de andre gnirre landmænd vil gi, nu søger jeg så væk fra landbruget, for uden for landbruget kan jeg få mere i løn end jeg får som faglært. Det er en skam at man ikke i sit fag som man brænder for ikke kan få en løn der er ens kvalifikationer værd.

Anmeld

31. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Kaufie skriver:

Tror jeg vil være grissepasser så......

Har en 5 årig udd bag mig - men er ikke i nærheden af 31.000 -

Bor så også i Nordjylland, hvor lønningerne jo bare ikke er på samme niveau som i Kbh-området - men det er huspriserne så heller ikke.....

Ha ha, det var også det første jeg tænkte da jeg læste Fionas indlæg

Anmeld

31. august 2009

Louise mortil4

Rikke skriver:

Ha ha, det var også det første jeg tænkte da jeg læste Fionas indlæg

det er langt fra alle landmænd der giver så meget i løn Så hun er rigtig heldig at hun har fået den aftale i stand.

Anmeld

31. august 2009

Fiona78

Kaufie skriver:

Nej, det tror jeg nu heller ikke det er - og hvis man skal lave de gode resultater du snakker om for at hive den store løn hjem er det vel også fysisk hårdt, hvilket så betyder man mnåske ikke kan klare det i så lang tid, som man kan sidde og klimpre på tastaturet på et kontor

Helt rigtig det er lange dage og hårdt arbejde

Anmeld

31. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
mortil4 skriver:

det er langt fra alle landmænd der giver så meget i løn Så hun er rigtig heldig at hun har fået den aftale i stand.

Nej det er rigtigt, ved godt det ikke altid er lykken at være "landmand". Jeg blev bare vildt overrasket over at der var nogen der tjente så meget ved at passe dyr

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

Det er da noget mærkeligt noget at forlange...

Anmeld

31. august 2009

Louise mortil4

Dutte84 skriver:

Det er da noget mærkeligt noget at forlange...

hvad er det?

Anmeld

31. august 2009

Fiona78

mortil4 skriver:

jeg vil sgu til nordjylland at bo og ha en fed løn så, jeg har passet grise i lige traks 10 år og været det samme sted i 3 år nu, lønnen er nedern men bedre end hva de andre gnirre landmænd vil gi, nu søger jeg så væk fra landbruget, for uden for landbruget kan jeg få mere i løn end jeg får som faglært. Det er en skam at man ikke i sit fag som man brænder for ikke kan få en løn der er ens kvalifikationer værd.

Helt korrekt, ar selv været et sted hvor min arbejdskraft blev misbrugt på det groveste
Og ja det er sgu for dårligt at der findes landmænd der ikke påskønner sine trofaste og loyale medarbejdere der knokler røven ud af bukserne for hans skyld og det er ekstra svært når man virkelig brænder for det for så giver man sig altid lige det ekstra
Også derfor jeg har været der så længe for vi bliver virkelig påskønnet her men min chef er så også helt vildt god....Vi kommer på privathospital på hans regning hvis vi kommer til skade også hvis det sker i fritiden, jeg er feks blevet MR scannet 3 gange på hans regning på en skade der skete i min fritid, vi får betalt psykolog,fysioterapi og kiropraktor, vi har en kanon pensionsordning og vi får massage på hans regning en gang om måneden og så er han altid klar til at lytte til dig både jobmæssigt men også hvis man har private ting man vil snakke om og han udlevere aldrig en

Anmeld

31. august 2009

Louise mortil4

Helt korrekt, ar selv været et sted hvor min arbejdskraft blev misbrugt på det groveste
Og ja det er sgu for dårligt at der findes landmænd der ikke påskønner sine trofaste og loyale medarbejdere der knokler røven ud af bukserne for hans skyld og det er ekstra svært når man virkelig brænder for det for så giver man sig altid lige det ekstra
Også derfor jeg har været der så længe for vi bliver virkelig påskønnet her men min chef er så også helt vildt god....Vi kommer på privathospital på hans regning hvis vi kommer til skade også hvis det sker i fritiden, jeg er feks blevet MR scannet 3 gange på hans regning på en skade der skete i min fritid, vi får betalt psykolog,fysioterapi og kiropraktor, vi har en kanon pensionsordning og vi får massage på hans regning en gang om måneden og så er han altid klar til at lytte til dig både jobmæssigt men også hvis man har private ting man vil snakke om og han udlevere aldrig en

sådan nogen skulle der være flere af. Kan du ikke sende ham her ned og lære lidt fra sig

Min arbejdsskiver går sgu ikke af vejen for at give en skide balle i alles påhør over kaffen, i stalden eller andre steder. En ting er at man laver en fejl og får en balle, noget andet er f... at alle andre i stalden skal høre på det også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.