mortil4 skriver:
jeg vil sgu til nordjylland at bo og ha en fed løn så, jeg har passet grise i lige traks 10 år og været det samme sted i 3 år nu, lønnen er nedern men bedre end hva de andre gnirre landmænd vil gi, nu søger jeg så væk fra landbruget, for uden for landbruget kan jeg få mere i løn end jeg får som faglært. Det er en skam at man ikke i sit fag som man brænder for ikke kan få en løn der er ens kvalifikationer værd.
Helt korrekt, ar selv været et sted hvor min arbejdskraft blev misbrugt på det groveste
Og ja det er sgu for dårligt at der findes landmænd der ikke påskønner sine trofaste og loyale medarbejdere der knokler røven ud af bukserne for hans skyld og det er ekstra svært når man virkelig brænder for det for så giver man sig altid lige det ekstra
Også derfor jeg har været der så længe for vi bliver virkelig påskønnet her men min chef er så også helt vildt god....Vi kommer på privathospital på hans regning hvis vi kommer til skade også hvis det sker i fritiden, jeg er feks blevet MR scannet 3 gange på hans regning på en skade der skete i min fritid, vi får betalt psykolog,fysioterapi og kiropraktor, vi har en kanon pensionsordning og vi får massage på hans regning en gang om måneden og så er han altid klar til at lytte til dig både jobmæssigt men også hvis man har private ting man vil snakke om og han udlevere aldrig en
Anmeld