pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:
Meget upædagogisk svarede jeg, at han var et røvhul og en egotripper, som brugte halvdelen af dagen på at pleje sig selv og sin bil.
Hvis han brugte halvt så meget tid på at pleje vores forhold, så ville vi ingen problemer have.
så svarede han, at det ikke var hans skyld at jeg bare ville sidde hjemme og glo, og ingen fritidsinteresser eller venner har.
Så meddelte jeg ham, at HAN må tage sig af sønnen i dag, for jeg har planer kl 17.30, og jeg har planer i morgen fra kl 14. Torsdag får jeg besøg, så der må han finde på noget andet end at være hjemme fra kl 11.
Så blev han fornærmet og gik ned til bilen.
ja det er selvfølgelig ikke det mest produktive svar, men det kan jo være svært at styre ens følelser
Det er et super tarveligt modsvar han så kom med. Han kan da prøve at engagere sig så du ikke bare skulle sidde derhjemme. I kan da gå ture med den lille, i zoo, i tivoli og hvad man ellers kan finde på. I kan hjælpes ad med at lave aftensmaden og lege med lillemanden. Ikke dermed sagt at du ikke kan disse ting alene, men det er nu meget hyggeligere sammen
Jeg ville kræve at I satte Jer ned og simpelthen skemalægger ugerne. Det kan godt være det er kedeligt, men måske det der skal til, i hvert fald her i starten.
Så må man ligesom sige højst X antal timer om ugen i drengens vågne tid. Og så planlæg efter så både du og han kan komme ud, men også noget kvalitetstid sammen og noget kvalitetstid som familie.
Anmeld
Citér