Beem82 skriver:
Hvis han er hjemme sammen med jer, er resultatet så at I sidder og ser tv som han siger? Eller sidder passive i sofaen? Hvis han ikke kan klare at sidde stille, så kan jeg godt forstå han finder på noget andet - det er så bare en totalt uacceptabel måde han griber problemet an på, det vil jeg gerne give dig ret i! Men hvis der er lidt sandhed bag de hårde ord, så har du jo også et ansvar!
Har du været med til at rode med bilen? Eller tager I med ham til træning? Hvis det er et fitnesscenter kan jeg da forestille mig der er et gulvareal hvor du kan træne med baby ved siden af dig. Måske kan han "instruere" dig? Kan være at hvis I fik noget fælles, så vil han måske genopdage den pige han elsker og se hvilke fantastiske ting der sker omkring ham - tænker her på jeres barn. Og så vil han også få lyst til at være hjemme og prioritere jer.
Nej, det synes jeg ikke der er.
Det er som hovedregel mig der fiser rundt i hjemmet, sådan er det jo når man har en lille baby, og ingen problemer i det fra min side.
Men han kan sagtens se serier i nogle timer hver dag. Han bliver helt opslugt af det.
vi ser ikke rigtigt noget sammen, da vi slet ikke synes om de samme ting. Enten kigger jeg børnetøj på nettet eller SMS'er med en veninde, og så kigger han på bildele eller ser serie.
Jeg har efterlyst at vi skulle lave noget mere sammen, men det er lidt svært fordi vi skal være hjemme igen når han skal afsted til træningen.
Jeg har heller ikke været med ham til træning. Han gider ikke have mig og sønnen med. Det har han gjort klart flere gange, for jeg har spurgt om han ville hjælpe mig i gang.
han vil kun træne med kammeraten.
Anmeld
Citér